Aviseringar
Rensa alla

Vet inte om han gillar mig


Ämnesstartare

Hej! Jag var på en nyårsfest för inte så längesen där jag träffade en kille som jag fattade tycke för. Jag tyckte att han var väldigt söt och hörde från hans vänner att han också tyckte så om mig. Vi var ganska många som körde snurra flaskan där vi kysstes ett antal gånger, och jag gillade verkligen det. Men han kysste även andra tjejer, vilket var självklart eftersom det är ett spel. När klockan slog 00.00 kollade han på mig och jag fick en nyårskyss av han och det kändes så bra. Sen så skylla jag och en kompis sova hos en annan kille och då följde han med oss, och sedan låg vi och skedade tsm. Det hände inget mer än det och när vi var tvungna att gå sa jag inte ens hejdå, och han låg bara kvar i sängen. Har gått och tänkt på han fett länge nu och vet inte riktigt vad han vill. Han verkar vara ganska seg på snap och svarar inte snabbt alls. Jag börjat tro att han inte är intresserad, och vågar inte fråga om han vill träffas. Han kankske bara ville ha sex, men jag är inte sån som har sex första gången man träffas och det verkade inte som hn ville det då heller. Är han bara väldigt blyg, som han verkade vara, eller vill han faktiskt inte träffa mig?


   
Citera
Ämnesetiketter