Aviseringar
Rensa alla

Vet inte om jag är gay


Ämnesstartare

Hej, jag är en kille på 13 år och är osäker om min sexuella lägning. I skolan så är vi mest killar men jag är mer med tjejerna. Jag är mer atragerad av killar men inte kär. Den enda som vet om deta är min bästa vän ingen anan. Hur ska jag få reda på om jag är gay. 


   
Citera

Tänk inte på det, lev bara. Du kan sätta en etikett på dig själv senare


   
SvaraCitera

Måste du veta om du är det eller inte?


   
SvaraCitera

Vafan, gilla va du vill, inget att slösa tid på.


   
SvaraCitera

du / han kanske är som mig och vill sätta en etikätt på allt så att bara skita i det då kanske inte är så lätt


   
SvaraCitera

Ta den i tvåan, om du gillar det så go for it,


   
SvaraCitera

Om din partner inte kan få barn är fu en bög. Tumme upp


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
Om din partner inte kan få barn är fu en bög. Tumme upp

Men va fan hur går det ihop.
Du kan ju ha livmoder och inte kan få barn iaf


   
SvaraCitera

lurifax69:
Ta den i tvåan, om du gillar det så go for it,

Eller om han vill ge den i tvåan Icke!


   
SvaraCitera

MaximusPrime:

Eller om han vill ge den i tvåan Icke!

"okej"


   
SvaraCitera

Fredaghelaveckan:

Men va fan hur går det ihop.
Du kan ju ha livmoder och inte kan få barn iaf

Då är man en man, min lärare sa det.
Mr. Garrison's Fancy New Vagina - South Park Archives - Cartman, Stan ...


   
SvaraCitera

Inte så viktigt att bestämma sig. Och sexualitet har absolut inget att göra med vad för typ av kompisar man har


   
SvaraCitera
sies
 sies

Ezmo7981:
Hej, jag är en kille på 13 år och är osäker om min sexuella lägning. I skolan så är vi mest killar men jag är mer med tjejerna. Jag är mer atragerad av killar men inte kär. Den enda som vet om deta är min bästa vän ingen anan. Hur ska jag få reda på om jag är gay. 

Sexuella läggningar är egentligen riktigt förvirrande, finns så mycket nu för tiden. Just nu är du bara 13 år och du kommer ha flera år att upptäcka din sexuella läggning, så ta det lugnt. Det är inte heller ett måste att bli ihop med någon, ha flera vänner istället som gör dig glad. Glad (Förhållanden vid ung ålder är nästan alltid korta och håller i något år, kanske)

Sen så kan man också gilla både killar och tjejer.

Jag är pansexuell, alltså attraherad till en människa, inte tjej eller kille. Jag blir kär i en människa efter deras personlighet. Det är en typ av bisexualitet, då man kan attraheras av både killar och tjejer. 


   
SvaraCitera

MaximusPrime:

Eller om han vill ge den i tvåan Icke!

sant!


   
SvaraCitera

Testa det där när man gnuggar suddigummit jättehårt kanske?


   
SvaraCitera