Aviseringar
Rensa alla

Vet inte vad jag ska ta mig till!


Ämnesstartare

Jävla skit helvetes fan! [cry]

Jag vill bara lägga mig ner och dö. Varför kan inte bara mitt hjärta stanna. Det räcker nu. Jag orkar inte lida igenom det här helvetes jävla livet mer.

Hjälp mig. Jag vill inte dööö... men jag orkar fan inte med det här. [cry]


   
Citera
Ämnesetiketter

Tonårshormoner. Vad är det som hänt?


   
SvaraCitera
time
 time

Evidently:

Jag orkar inte lida igenom det här helvetes jävla livet mer.

Vad är det som har hänt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte ett skit har hänt. Det som är grejen. Jag har inte gjort ett skit. Uteblivit från allt. Inga vänner. Ingen framtidsvision.......

isola:

Tonårshormoner.

Nej tack. Jag är ingen Annoying Facebook Girl.
Mått dåligt i många år. Och nu är jag i en svacka. Tar värdelös medicin och går i värdelös terapi. Hjälper inte.


   
SvaraCitera
Paseo

*kram*
Jag försöker alltid vara optimist. Prova det. Oftast gjorde det mig irriterad, men det är iaf bättre än att man vill dö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m jag försöker.


   
SvaraCitera
Paseo

om du provar att sluta fokusera på allt negativt och försöker komma på positiva saker?


   
SvaraCitera

Byt terapeut om den du har inte hjälper. Och säg till din läkare att dina meds inte hjälper. Eller be dina föräldrar att boka ny tid åt dig. Livet är svårt. Tyvärr.


   
SvaraCitera

Evidently:

men jag orkar fan inte med det här. [cry]

Liknar min situation börjar snart med piller, yay.


   
SvaraCitera
Zsasz

Barbienele:

Liknar min situation börjar snart med piller, yay.

För piller är alltid den bästa lösningen, ett riktigt mirakelmedel utan några som helst negativa effekter.. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Zsasz:

ett riktigt mirakelmedel utan några som helst negativa effekter.. [rolleyes]

[party][party][party][party][party][party][party][party][party][party][ops][ops][ops][censur][censur][surprised][surprised][surprised][cute][cute][cute][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera