Aviseringar
Rensa alla

vet inte vad mitt liv är till för :/


Ämnesstartare

vet inte riktigt vad mitt liv är till för, jag är en vanlig kille som snart fyller 17 år, jag har rätt mycket tankar i huvudet om vad mitt liv är till för. jag sitter mycket vid datorn som nästan vilken tonåring gör. jag dricker inte eller så. visst jag har kompisar och så.

när jag gick 9 första terminen så blev min farmor sjuk och blev ner sövd i två månader under den tiden så mådde jag piss och det slutade med att jag slog en kille och han slog tillbaka och jag blev utt skrattad av halva skolan för att jag fick stryk av en 8:a

jag fick dåligt själv förtroende och så och allt kraschade för mig. allt gick vidare och så.

men jag har inge självförtroende överhuvud taget jag försöker få upp det och så men det går inte. men det är inte det som är mitt problem

det som är fel är att jag inte kan hitta någon styrka i mig själv för det känns som att inget går bra att vad jag än gör så är det jag som förstör saker och hur jag än gör. finns inget som gör mig glad heller försöker men går inte, känner mig bara ensam och inte direkt o älskad utan mer ensam på ett annat sätt... fan jag kan verkligen inte förklara detta. jag känner mig bara så onsynlig i livet finns säkert fler som känner så, datorn gör inge nytta längre försöker gå ut vara social men som att jag är osynlig vart jag än är, vet bara inte vad jag ska göra

ursäkta mig om jag är otydlig :/


   
Citera

Ja, lite otydlig, men det gör inget 🙂 förstår att det inte är lätt att förklara

Det är självkänslan som är ditt problem. Jag kan inte heller hitta nån styrka i mig själv, eller ytterst lite.. så jag vet typ hur det känns. Inte just för dig, men i allmänhet att inte hitta den där styrkan.

Jag har inga vänner, till skillnad från dig, men jag tror jag förstår din ensamhet. Det har nog med självkänsla att göra mkt, man kan känna sig ensam hur många vänner man än har. Det är en känsla som man har inombords. Har du pratat om det? alltså berättat det för nån?


   
SvaraCitera

Samma här, trodde jag var menad till att knulla jättemycket då dessa känslor kom tidigt redan på dagis, men icke.. [sad]

Eller tjaa, inte för att jag ens har försökt att få nåt, har kommit ett par gånger gratis så att säga utan att jag har behövt prestera.. Är ej skapt för att prestera, jag skall få allt gratis, andra människor skall jobba & kämpa efter mina behov. [blush]


   
SvaraCitera

S3ON:

trodde jag var menad till att knulla jättemycket då dessa känslor kom tidigt redan på dagis

[bigcheers] Samma här men i mitt fall stämde det också!


   
SvaraCitera

KnightInShiny:

Samma här men i mitt fall stämde det också!

Well, gud glömde att ge mig kroppsligt stöd så att säga.. [wink]


   
SvaraCitera

S3ON:

Well, gud glömde att ge mig kroppsligt stöd så att säga..

Du får helt enkelt bli en mästare med tungan och fingrarna.


   
SvaraCitera

KnightInShiny:

Du får helt enkelt bli en mästare med tungan och fingrarna.

Well, detta skulle jag vilja påstå att jag känsla för.. Det är bara det att.. Lille Petter behöver också sin stimulation.. [cute] Lille petter råkar dessutom ha en förmåga att skrämma iväg jäntorna. [blush]


   
SvaraCitera

S3ON:

Lille petter råkar dessutom ha en förmåga att skrämma iväg jäntorna.

Gör den läskiga grimaser?? [chocked]


   
SvaraCitera

KnightInShiny:

Gör den läskiga grimaser??

Ah jo, hans mössa har en förmåga att åka av skallen när han blir full av blod, tänker mig att detta kan få dem att ana att Petter har genomgått operation.. [cute]


   
SvaraCitera

S3ON:

genomgått operation..

Brukar inte sådana operationer uppskattas av honkönet för att det anses mer hygieniskt etc..?

eller så missuppfattade jag ditt inlägg [rolleyes]


   
SvaraCitera

KnightInShiny:

Brukar inte sådana operationer uppskattas av honkönet för att det anses mer hygieniskt etc..?

Så kan det vara, men nu är det som så att han ej har genomgått operation, hans mössa är bara för kort och kan omöjligt täcka skallen hans i i det tillståndet då han sträcker på sig. [smile]


   
SvaraCitera