Aviseringar
Rensa alla

Vet inte vart jag står politiskt, Hjälp!


DeadmauS:

Tänker absolut inte rösta på SD, då jag är tredje generationens invandrare och skulle va körd på en gång

Körd?


   
SvaraCitera

Nejmen du, du är queerfeminist och jättevänster.
Du behöver inte fundera ut det själv. Sug nu bara åt dig vad jag har sagt och läs på lite om det. [love]

mvh
problemlösarn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Nejmen du, du är queerfeminist och jättevänster.
Du behöver inte fundera ut det själv. Sug nu bara åt dig vad jag har sagt och läs på lite om det.

mvh
problemlösarn

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganthuc:

Körd?

Indirekt med tanke på SDs medlemmar, tror jag personligen (fördomar) att de kommer köra ut alla invandrare inklusive andra och tredje generationens invandrare


   
SvaraCitera

DeadmauS:

Indirekt med tanke på SDs medlemmar, tror jag personligen (fördomar) att de kommer köra ut alla invandrare inklusive andra och tredje generationens invandrare

Well, du verkar inte vara särskilt politiskt insatt det märker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganthuc:

Well, du verkar inte vara särskilt politiskt insatt det märker jag.

Ne mer bara kollat upp SDs medlemmar [wink]


   
SvaraCitera

DeadmauS:

ml

Vad?


   
SvaraCitera

stereo total:

mvh
problemlösarn

[love]


   
SvaraCitera

Alltså, frågar du på detta forum lär du ju sluta som röd [party][party]


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Alltså, frågar du på detta forum lär du ju sluta som röd

Vilket är ganska konstigt för de två röda partierna i sverige är allmänt hopplösa och bortgjorda och inget av dem går att rösta på.

Tror jag att vänsterpartiet klarar att leda landet? Inte en chans! För mig är de lika extrema och värdelösa som SD.

Tror jag att sossarna klarar att leda landet? Deras budget bygger på att öka statsskulden och ge allt till alla som vanligt så, inte ens chans! Dessutom klarar de inte ens att styra sitt parti för tillfället..

Miljöpartiet ser jag inte som något vänsterparti, det är ett pragmatiskt mittenparti som går dit de får störst utväxling för sin politik.

Sen drömmer jag också om en värld där högutbildade altruister leder välden för att alla skall få det bättre..


   
SvaraCitera

KP!


   
SvaraCitera

DeadmauS:

Indirekt med tanke på SDs medlemmar, tror jag personligen (fördomar) att de kommer köra ut alla invandrare inklusive andra och tredje generationens invandrare

Du har missat att SD har invandrare i sitt parti?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Duke:

Du har missat att SD har invandrare i sitt parti?

Du har missat att de har nazister i deras parti?


   
SvaraCitera

varför måste du stå någon stans politiskt? aldrig fattat grejen med att vara jätelojal mot et specifikt parti osv, rösta på vad du känner för när det är val :>

sen så är alla riksdagspartier i sverige förutom V och SD någon socialliberal mittengrejs med bara någon procents skillnad hit eller dit. så whatever, rösta på de som du känner har minst tardiga representanter eller nåt.


   
SvaraCitera

Duke:

Du har missat att SD har invandrare i sitt parti?

Det finnas säkert manliga SCUM-reaktionärer också.


   
SvaraCitera