Aviseringar
Rensa alla

Vet någon nån medicin som gör att man går upp i vikt?


Ämnesstartare

emery:

Måste man undersökas innan man får?[chocked][blush]

Nej. Jag fick när jag var typ.. 12. Och då hade jag inte sex.
Bara kom dit, sa att jag ville ha P-piller, hon frågade lite saker (bl.a om jag hade sex) och sen fick jag ett recept. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Öh.. Eller jag antog det. Eftersom jag vet folk som inte kunnat få det pga risker och tidigare problem med sånt inom den släkten. Så något antar jag att dom frågar om eller tar något prov eller nåt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

Bara kom dit, sa att jag ville ha P-piller, hon frågade lite saker (bl.a om jag hade sex) och sen fick jag ett recept. [smile]

Soft :S

Bajen Hardcore:

Öh.. Eller jag antog det. Eftersom jag vet folk som inte kunnat få det pga risker och tidigare problem med sånt inom den släkten. Så något antar jag att dom frågar om eller tar något prov eller nåt?

Eller hur :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Måste man undersökas innan man får?[chocked][blush]

Det brukar inte vara så, och det behövs nog inte om du inte vill. Dom frågar lite om sjukdomar i släkten och så där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Eller hur :S

Det kanske är så att man ska rapportera om sånt själv när man frågar om p-piller? [bigsmile] Tycker det låter oansvarigt isåfall plus att man kanske inte ens vet själv om man ligger i någon riskzon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Det brukar inte vara så, och det behövs nog inte om du inte vill. Dom frågar lite om sjukdomar i släkten och så där.

Okej bra tack^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Jag fattar inte... Hur skadar p-piller andra? :/

Det skadar miljön. [no-no]

Gör så att fiska blir tvåköniga och så att män får lägra testosteronhalt osv.

Men ärligt talat, ta dig samman och lär dig äta mat istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

z i n:

Men ärligt talat, ta dig samman och lär dig äta mat istället.

Men fuck off jag har försökt i mer än 5 år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Soft :S

Japp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Men fuck off jag har försökt i mer än 5 år.

Då måste du vara riktigt fail.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

z i n:

Då måste du vara riktigt fail.

Lol, no shit. Vad tycker du det låter som liksom. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, ppiller låter inte som nån bra idé [rolleyes] Finns betydligt lättare och säkrare sätt att gå tillväga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Tror ni jag kan få p-piller fast jag inte har sex? Eller nån som vet nått annat? Jag suger helt enkelt för mycket för att kunna gå upp på normalt sätt. Jag har sämst aptit och är lat. Så skulle uppskatta om nån visste nå piller man kan ta.

Ja varför skulle du inte få det? ^^ Säg bara att du kommer ha sex inom snarast. Ska dem neka dig skydd tror du? lol

Men jag tror det bästa sättet är att ha en liknande rutin som du har när du går upp i vikt. Dvs, tänk på vad du äter, och gå inte på allt pulver och skit.

Jag väger för lite för min längd jag också, men ärligt talat är det ett lyxproblem om man kollar på hur fettman har dragit in över hela Europa. Om det är en ursäkt så tycker ju alla jävla kommersiella fittor att man ska se ut som om man svälter för att se bra ut.


   
SvaraCitera
jonta

emery:

Haha nej. Jag är lat som sagt. ;D Men annars så.

bli inte tvärtom och värsta tjockisen nu bara >_<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superflat:

.

Tack

jonta:

bli inte tvärtom och värsta tjockisen nu bara >_<

[confused]


   
SvaraCitera