Aviseringar
Rensa alla

Vet ni några bra filmer?


Ämnesstartare

Vill helst ha skräckfilmer.. trött på alla andra jag har laddat ner, lixom "året värsting" så händer det INGET..
Helst några ni vet med demoner och spöken.

Inte något för sjukt som typ the human centipide, den är inte läskig men fyfan vad äcklig! sånt gillar jag inte men vill endå ha de för de e kul, så.. säg bara era favorit filmer och skräckfilmer, kan kolla på annat än skräckfilmer bara det inte är tråkiga "nordiska" filmer från 2000 typ! [bigsmile]


   
Citera
Melus

The Descent


   
SvaraCitera

smala sussie, matrix, girl interrupted & king of scotland

HÄR E MINAF YRA FAVVISFILMER [cool]


   
SvaraCitera

cecilie
Rovdrift


   
SvaraCitera

rebeca:

smala sussie,

[love]


   
SvaraCitera

Eftersom jag är en sådan där ynkrygg, så har jag dessvärre ingen skräckfilm att tipsa om.

Däremot så gillar jag film i största allmänhet och det här med favoritfilmer blir en hel radda.
Så jag har kommit fram till en film som jag tipsar om, som jag tycker är så förbannat jävla skitbra.

Scott Pilgrim vs The World


   
SvaraCitera

de enda demonfilmerna jag kan tänka på är väl paranormal activity, men den har du säkert redan sett. blair witch project, är mycket läskig enligt mig.

Annars så ska jag titta på pay ot forward ikväll, en klassiker som alla borde ha sett - allmänbildning.


   
SvaraCitera
Melus

Fingerprints:

Annars så ska jag titta på pay ot forward ikväll, en klassiker som alla borde ha sett - allmänbildning.

Den är bra!


   
SvaraCitera

lana del rey:

Vill helst ha skräckfilmer.. trött på alla andra jag har laddat ner, lixom "året värsting" så händer det INGET.. Helst några ni vet med demoner och spöken.Inte något för sjukt som typ the human centipide, den är inte läskig men fyfan vad äcklig! sånt gillar jag inte men vill endå ha de för de e kul, så.. säg bara era favorit filmer och skräckfilmer, kan kolla på annat än skräckfilmer bara det inte är tråkiga "nordiska" filmer från 2000 typ!

Insidious! Skräms i princip hela tiden, på ett kul sätt [bigcheers]


   
SvaraCitera

rebeca:

king of scotland

+1
och
Empire of the sun
Inga skräckisar dock, men klart sevärda [y]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera