Aviseringar
Rensa alla

Vet ni varför solen alltid snurrar som närmast jorden i januari?


Dödsguden: Intervjun som Nyheter24 gjorde med mig kan läsas här:

http://nyheter24.se/nyheter/internet/730067-moder-jord-och-hare-krishna-mot-miniguden-dod-o-aterfodd

Det var nog den artikeln jag tänkte på. Det är ju några år sedan. Nästan på dagen 4 år sedan (28 okt -12). Bor du kvar ute i skogen idag utan el och vatten?

12 år sedan du var "Manken" på Flashback?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I skogen, med vatten och el.

Mankan?

Det behåller jag för mig själv... Cool


   
SvaraCitera

Dödsguden: I skogen, med vatten och el.

Mankan?

Det behåller jag för mig själv...

Om vi helt och hållet lämnar dina åsikter därhän... tror du inte att du skulle bli tagen på mer allvar om du öppet går ut med vem du i verkligheten är. Dvs med namn och bild?

Har själv blivit inbjuden till Hare Krishnas Göteborgslokal på söndagarna när de erbjudit "mat och möte" och har faktiskt varit där några gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xPerf3cti0n:

Om vi helt och hållet lämnar dina åsikter därhän... tror du inte att du skulle bli tagen på mer allvar om du öppet går ut med vem du i verkligheten är. Dvs med namn och bild?

Har själv blivit inbjuden till Hare Krishnas Göteborgslokal på söndagarna när de erbjudit "mat och möte" och har faktiskt varit där några gånger.

Det är många som har hotat mig genom åren, speciellt på Fragbite, så det är anledningen till att jag inte går ut med mitt riktiga namn. Artistnamnet får räcka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blink
Frågor på detta?


   
SvaraCitera

Dödsguden:
Blink
Frågor på detta?

Hoppas att du är medveten om att du inte skulle bli tagen på större allvar om du yrar på sådär irl...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon:

Hoppas att du är medveten om att du inte skulle bli tagen på större allvar om du yrar på sådär irl...

Yrar?

Bemöt inlägget istället...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VIKTIGT !!!

Horisonten kan per definition aldrig vara något annat än horisontell, vågrät, varför en böjd eller krökt horisont, vilket krävs för en sfäriskt rund jord, är en oxymoron!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon:

Hoppas att du är medveten om att du inte skulle bli tagen på större allvar om du yrar på sådär irl...

Yrar?

Kan du förklara dig? Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det ultimata beviset för att jorden är platt, är att det inte går några direktflyg mellan kontinenterna söder om ekvatorn, utan de flygen går alltid en sträcka via norr om ekvatorn!

Kolla på en platta jorden-karta så inser ni varför, blir kortare sträcka så, fullständigt logiskt på en platt jord, ologiskt på en boll-jo

Okej? Tumme upp


   
SvaraCitera

Söt


   
SvaraCitera

För då blir Donald Trump president! Jorden och Solen vill hedra honomRullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

.
SOLENS RÖRELSER RUNT VÅR PLATTA JORD:

Häftigt, eller hur kära vänner? Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EXTRA !!!  EXTRA !!!  EXTRA !!!

Ultimata beviset för att jorden faktiskt är platt:

https://en.wikipedia.org/wiki/Non-stop_flight

Längsta non-stop flygen mer än 14000 km. Avståndet mellan de Sydliga super-metropolerna Sydney och Sao Paolo, är endast 13400 km enligt jorden är en glob-teorin. Varför finns det då inte ett endaste direktflyg mellan dessa storstäder söder om ekvatorn? Givetvis för att jorden är platt, och att avstånden mellan kontinenterna söder om ekvatorn därför är mycket längre än på en glob...

På www.flightradar24.com, kan man se direktflyg mellan kontinenter endast norr om ekvatorn. Fullständigt logiskt om man tar med i beräkningen att jorden faktiskt är platt.

Okej, kära vänner?


   
SvaraCitera

Dödsguden:
EXTRA !!!  EXTRA !!!  EXTRA !!!

Ultimata beviset för att jorden faktiskt är platt:

https://en.wikipedia.org/wiki/Non-stop_flight

Längsta non-stop flygen mer än 14000 km. Avståndet mellan de Sydliga super-metropolerna Sydney och Sao Paolo, är endast 13400 km enligt jorden är en glob-teorin. Varför finns det då inte ett endaste direktflyg mellan dessa storstäder söder om ekvatorn? Givetvis för att jorden är platt, och att avstånden mellan kontinenterna söder om ekvatorn därför är mycket längre än på en glob...

På www.flightradar24.com, kan man se direktflyg mellan kontinenter endast norr om ekvatorn. Fullständigt logiskt om man tar med i beräkningen att jorden faktiskt är platt.

Okej, kära vänner?

Extra extra! SUPER MEGA ULTRA DUPER OMEGA TOTALT RADIKALA YTTERST SEXIGA MOTBEVISET

Att cherry picka en specifik linje och sedan använda felaktig logik för att komma ditt. Att jorden är plat är en möjlig förklaring till varför det är så. Sen glömmer du faktumet att flygplan inte åker i en rak linje................................

Kära gullunge, du kan inte se på en flygkarta i en sekund och sen komma fram till att det inte går några flyg längs en specifik ort. CoolPartyTumme upp hmmmmm?

Eller hur framtida partners och exGalenMycket glad hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm hmmmmmmm
Hmmmmm


   
SvaraCitera