Aviseringar
Rensa alla

vet nu varför eldorados pyttipanna är billig


Ämnesstartare

inehåller minst 50% lök
Diss till eldorados pyttipanna [mad]


   
Citera
Ämnesstartare

All pyttipanna är: BLÄ [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmh. Eller hur? de andra 50% är slaktrester också [sad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nintendo:

All pyttipanna är: BLÄ

Inte hemlagad. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar lök


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar lök

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

eller inte gul...men röd...lök

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

lila lök


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

hatar lök

uselt beteende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Inte hemlagad.

JO [cry] Jag förstår inte grejen med att massakera råvaror och sen steka dem ihop. Sen så är det säkert korv i pyttipanna, jag hatar korv [mad] Är det inte korv så är det säkert skinka och jag ogillar griskött mest av allt kött [mad]

Mvh
Kräsen och gnällig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag förstår inte grejen med att massakera råvaror och sen steka dem ihop. Sen så är det säkert korv i pyttipanna, jag hatar korv Är det inte korv så är det säkert skinka och jag ogillar griskött mest av allt kött MvhKräsen och gnällig

Man massakrerar inte råvaror. Man tar gårdagens kokta potatis och gårdagens stek. Sen köper man lite rimfläsk om man inte har sådant överblivet, ibland räcker det också med stekt potatis och stekt oxkött. Jättegott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänker jämt att jag ska göra hemmagjord pyttipanna men har inte så mkt tålamod med mat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

JO [cry] Jag förstår inte grejen med att massakera råvaror och sen steka dem ihop. Sen så är det säkert korv i pyttipanna, jag hatar korv [mad] Är det inte korv så är det säkert skinka och jag ogillar griskött mest av allt kött [mad]

köttfärssås:

Man massakrerar inte råvaror. Man tar gårdagens kokta potatis och gårdagens stek. Sen köper man lite rimfläsk om man inte har sådant överblivet, ibland räcker det också med stekt potatis och stekt oxkött. Jättegott.

Instämmer med färs. Pyttipanna är bäst fester-på-rester-mat. Man slänger ihop lite diverse-grejer i stekpannan och steker ett ägg till + har rödbetor. Asbra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har nog ändå ätit världens äckligaste pyttipanna, så jag vinner![cool]


   
SvaraCitera
time
 time

Men lök är ju gott liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fy vad äcklig den var. Har ont i magen nu.


   
SvaraCitera

antrax:

Har nog ändå ätit världens äckligaste pyttipanna, så jag vinner!

xsaoinsx pyttipanna? [wink]


   
SvaraCitera