Aviseringar
Rensa alla

Veta om han är intresserad eller inte..


OF 5:

säg åt honom vad du känner

Hando:

Säg vad du tycker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fernan_king:

Ett nej är väll bättre än inget eller har jag fel?

Det är mer komplicerat än så.. Vi har gemensamma vänner kan man väl säga.. Han känner min tjejkompis och jag känner en av hans vänner litegrann sen känner även min kompis pojkvän honom.. Så det är inte som jag skulle kunna släppa honom ur mitt liv sen.. Skulle antagligen råka träffa honom på nån fest nån gång kanske och det hade varit väldigt pinsamt, han hade väl mest ignorerat mig.. Känns som att jag hellre har honom lite i mitt liv och att han inte vet om d förrän jag e säker på vad han känner.. Jag testar honom lite nu, om han verkligen tycker om mig så släpper han mig väl inte helt?!.. Men till slut kommer d väl att komma fram, på ett el annat sätt.. Kan ju inte hålla d inne för evigt 😛


   
SvaraCitera

Lily89:

Jaa men man måste ha mod för att ställa en sån fråga och man måste hitta ett bra tillfälle så man inte skrämmer iväg honom också..

som jag har gjort menaru [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

som jag har gjort menaru

Har du gjort d då el vad mena du? [crazy]


   
SvaraCitera

Lily89:

Har du gjort d då el vad mena du? [crazy]

jag har gjort många saker !! [smile]


   
SvaraCitera

ganska säker på att han gillar dig 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han har kanske blivit jävligt grinig av någon anledning, kan du tänka dig nått som fått han att bli det? Det bästa hade nog vart om du träffade han på riktigt, behöver ju inte vara bara ni men ändå[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hallonsaaft:

ganska säker på att han gillar dig 🙂

[smile] hoppas att du har rätt..

köttsoppa:

kan du tänka dig nått som fått han att bli det?

Ja egentligen kan jag faktiskt det och det är inget jag är stolt över.. Saken är bara den att han borde inte veta om det därför d inte borde va anledningen..

köttsoppa:

Det bästa hade nog vart om du träffade han på riktigt, behöver ju inte vara bara ni men ändå

Ja jag vet, önskar verkligen att vi hade kunnat fixa d på något sätt.. Men de ggr han hade kunnat vara med har han inte "kunnat" har han sagt även om han skrivit flera ggr att han vill festa me oss och t o m försökt ordna d men sen blir d inte av.. Jag har försökt ordna det dom ggr han inte sagt han kan.. Nu frågar han inte ens längre, så känns helt tråkigt bara.. Vill se hur han hade reagerat..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glömde nämna en grej:

Jag sov över hos honom för 5 veckor sen, sista gången vi sågs! På morgonen när han trodde att jag sov la han sig bakom mig och höll om mig.. Gör killar ofta så även på tjejer dom inte tycker om??


   
SvaraCitera

Lily89:

Glömde nämna en grej:

Jag sov över hos honom för 5 veckor sen, sista gången vi sågs! På morgonen när han trodde att jag sov la han sig bakom mig och höll om mig.. Gör killar ofta så även på tjejer dom inte tycker om??

Haha, antagligen inte. Eller beror väl på, han kanske bara vill doppa? Har inte läst igenom allt pga wall of text, men kan nog säga att om det hade vart en tjej jag inte tyckt om för det första, hade hon inte fått sova hos mig för det andra, hade jag aldrig gått och lagt mig vid henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varg:

han kanske bara vill doppa?

Ja det har jag också funderat på.. Men han fick "doppa" efter d han hörde av sig massor också..

Varg:

hade hon inte fått sova hos mig för det andra, hade jag aldrig gått och lagt mig vid henne.

D låter bra i mina öron [y]


   
SvaraCitera

Lily89:

Vi snackade lite

Lily89:

han skrev

[zzz]


   
SvaraCitera

han ville nog bara seksa:C


   
SvaraCitera

Lily89:

Ja det har jag också funderat på.. Men han fick "doppa" efter d han hörde av sig massor också..

Då vill han ju antagligen mer, eller ha mer. Va vet jag, men det borde ju din magkänsla kunna säga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

han ville nog bara seksa:C

wtf :(.. Jaa kanske, men orka hålla på så mkt bara för sex?? Något måste d väl ändå ha betytt..

Varg:

vill han ju antagligen mer, eller ha mer. Va vet jag, men det borde ju din magkänsla kunna säga

Ibland kan d va extremt svårt att tyda.. Min magkänsla säger att han måste ialf ha varit intresserad samtidigt som den säger att han kanske bara va ute efter sex..


   
SvaraCitera