Aviseringar
Rensa alla

Vetenskapligt bevisat: storleken spelar roll


Ämnesstartare

http://www.popsci.com/science/article/2013-04/penis-size-matters-study-says

Ledsen att spräcka er bubbla om ni fått höra något annat, men i så fall har de ljugit för er. 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Inga nyheter Sover


   
SvaraCitera

Asså, när man ska välja vilken av en datoranimerad kropp man tycker är finast är det nästan solklart att penisstorleken spelar roll, dock inte när sexet väl gäller. 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

To conduct the study, the biologists created 343 male figures with all possible combinations of height, shoulder-to-hip ratio and penis size within a natural range.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:
To conduct the study, the biologists created 343 male figures with all possible combinations of height, shoulder-to-hip ratio and penis size within a natural range.

elakt av afrikabarnet att smita in då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

''Of course, the study used a limited sample of pretty specific women. And, not to worry, it's unlikely to have any real-world applications. Attraction takes into account myriad characteristics, and is unlikely to be well mirrored in a study with weird, white CGI male figures.''


   
SvaraCitera
Cipod

Inget nytt för mig, men det är väl olika från person till person.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är en faktor som spelar roll, tillsammans med intelligens, social status, utseende o.s.v. Jag har 14-15 cm men har legat mer än flera jag känner i min ålder som har större kuk, på grund av andra faktorer som att jag sett bättre ut än andra, kommit från rikare familj, varit charmigare, haft större ambitioner.


   
SvaraCitera

Brat brat stek stek:

Det är en faktor som spelar roll, tillsammans med intelligens, social status, utseende o.s.v. Jag har 14-15 cm men har legat mer än flera jag känner i min ålder som har större kuk, på grund av andra faktorer.

du vet ju inte vad partners tänkt 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

du vet ju inte vad partners tänkt 😉

Vad spelar det för roll? Jag har ju knullat dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säger inte studien att det är snyggare med stora kukar bah? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klart snoppen ska vara lång så den når långt in där äggstockarna är bättre skyddade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och skulle killar med stor kuk vara bättre i sängen eller? 


   
SvaraCitera