Aviseringar
Rensa alla

Vetenskapligt bevisat: storleken spelar roll


Brat brat stek stek:

Vad spelar det för roll? Jag har ju knullat dem.

säger studien att storkukade får knulla mer eller att storkukade uppskattas mer i sängen? harinte orkat klicka men oavsett, det måste väl va bättre att ge folk njutning än att ba doppa kuken i dem, tänker jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: det måste väl va bättre att ge folk njutning än att ba doppa kuken i dem, tänker jag

Vet inte riktigt vad du syftade på med "du vet inte vad partners tänkt ;)". Jag tolkade det som om att du menade på att de jag legat med tänkt negativt om sexet?

Om det var vad du menade så har vissa njutit och en del icke. Det är inget jag direkt kan påverka, den kommer inte bli 18 cm bara för att jag vill det. Jag är nöjd med att ha sex, mitt "biologiska syfte" är åtminstone uppfyllt då och det är skönt för mig.

One night stands kan jag dock erkänna att jag inte bryr mig ett dugg om, deras njutning då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså klart att det är skillnad mellan en BAUTASTOR kuk och en pyttepytteliten kuk, men jag tycker inte att jättestora kukar är särskilt sköna heller... Alltså nu pratar jag typ 20+cm. Tyckte det kunde göra ont ibland, och har haft skönare sex med genomsnittligt stora kukar. Även märkt att "formen" och "böjningen" spelar stor roll. Om kuken är lite böjd uppåt så är det skönare för mig pga han kommer åt en särskild punkt inuti mig (g-punkten kanshi?) som gör det väldigt skönt. Så visst, storlek spelar roll, men jag tror inte det är avgörande i alla fall. Och föredrar medelstor före jättestor. Alltid.

mvh superseriös debattör


   
SvaraCitera

Avregistrerad:
http://www.popsci.com/science/article/2013-04/penis-size-matters-study-says
Ledsen att spräcka er bubbla om ni fått höra något annat, men i så fall har de ljugit för er. 

Du sårar inte. Vita lögner skadar dock. Sanningen svider bara för stunden 
Jag har en äldre vän som också i likhet med mig är 14,5 omkring 14-15 cm vi är smala också 
Och att byta om bland andra är jobbigt. Hans erfarenhet Saker är som de är. Det finns någon enstaka tjej som ofte inte har mycket sexdriv man kan få. Fast det är fler killar med problem för små. En del blir bi eller så får man köpa av kvinnor.
Jag älskar livet ändå. Jag är inte ensam om mitt öde. Jag har inga drog problem
Äter inte mediciner. Jag är aktiv i livet mår bättre än vänner med stora kukar. Jag köper x 
Både han och jag ogillar alla snäll kommentarer de är respekt lösa


   
SvaraCitera
Karlan

Klart storleken spelar roll, själv gay och utrustad som "medel" och föredrar killar med normal tjock 16-17..... Mindre funkar ju men killen ska ha kontroll..... Kännas lagom inte vara för stor 


   
SvaraCitera

Avregistrerad:

vilka har kollat på länken?


   
SvaraCitera