Aviseringar
Rensa alla

VG i matte A


Kviq
 Kviq

Det kan gå att klaga. Men läraren brukar kolla vilket område du failade på på nationella, och har du failat på detta även tidigare är det uppenbarligen så att du inte kan det och få därför inte ett högre betyg.

Det är dock bara något som iaf våra lärare gör om man verkligen ligger på gränsen


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Btw, är betygen sådär helsatta får dessa ändå inte ändras förrän efter du tagit studenten och du tentar upp kursen (om du nu tentar upp den).


   
SvaraCitera

läraren gillar väl inte dig då, skäll på det jävla arslet, gå vidare


   
SvaraCitera

thesaver:

Horrorshow. Det jag menade med orättvis bedömd är inte själva betyget i sig utan att min kompis som inte fått något MVG överhuvudtaget slutade upp med ett MVG i slutbetyg 😛

Ah, då förstår jag. Men det brukar väl oftast finnas mvg-frågor, typ utmärkta med ett "¤" eller någon liknande symbol? Kan väl vara så att din kompis klarade många mvg-frågor men slarvade lite på de enklare frågorna vilket drog ner poängen, men han visade mvg-kvalitet på de svåra frågorna. Låter kanske lite konstigt, men hör med läraren hur det ligger till. Lycka till.


   
SvaraCitera

Bajskorv:

Det skall nu bli lagligt att överklaga betyg.

Inte slutbetyg. Björklund ställde sig mot det.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Inte slutbetyg. Björklund ställde sig mot det.

Åååh, de penishuvudet! [mad]


   
SvaraCitera
Kimpas

Så skönt att allt detta kommer vara ett mindre problem för alla små söta 95:or iaf...


   
SvaraCitera