Aviseringar
Rensa alla

Vi är sjuka, tyck synd om oss


Ämnesstartare

gå och lägg er!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Önskar er tillfrisknande och lycka på färden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Aj aj! Krya på er!

Tack.

enhimmelskdrog:

gå och lägg er!

Nah, kan inte direkt sova.

passaro:

Jag har något liknande. Tyck synd om mig så tycker jag synd om er.

Tycker grymt synd om dig i så fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Noboru Wataya:

Är besviken på dig mörknäs, kan inte tänka mig dig med en så jubeltöntig sjukdom.

tror inte att det är sjukdomen som får mig att må dåligt, tror mer att mitt immunförsvar gillar övervåld. det är ju lite manligare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill också ha grissjukan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Tycker grymt synd om dig i så fall.

Tycker synd om er också!

Angående pizzan, langa pengarna via brevinkast, om sådant finns och be honom lägga pizzan vid dörren?

Om ni nu bor i lägenhet, dvs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Angående pizzan, langa pengarna via brevinkast, om sådant finns och be honom lägga pizzan vid dörren?

Har fått pizza nu, blev till att ta den genom dörren och försöka stå långt borta från killen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skadeglädje är den sanna glädjen.

Var själv sjuk tills i... fredags tror jag att den sista symptomen försvann. Det som däremot är riktigt förjävligt är denna torrhosta jag inte blir av med. När jag sa det idag på jobbet så bemöttes jag av den glada nyhet att andra som haft den torrhostan haft den i 2 månader. Har man den jävla torrhostan - är det synd om en. Annars så... är det lite halvmysigt att vara sjuk. En ursäkt att gnälla o skälla om allt på alla... som jag gjorde när jag var sjuk o jobbade extra[bigsmile][y]


   
SvaraCitera
time
 time

Nej men kära fröken, det är inte svininfluensa du fått, utan Moderatorfebern! Det har drabbat flertalet mods den här helgen samt deras sambos eller partners...

För övrigt har jag precis blivit lite friskare. Ska jag kommma och hälsa på med munskydd och lite varm thai-grönsakssoppa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skänker uppriktig sympati.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Annars så... är det lite halvmysigt att vara sjuk.

Det är halvmysigt att vara sjuk när man är lite hängig och sitter hemma och äter glass. Det är inte mysigt när man ligger och skakar med feberfrossa på en undersökningssäng på vårdcentralen för att man inte klarar av att sitta upp och har evighetslånga hostattacker med tillhörande bröstsmärtor och andningssvårigheter.

timeisrunningout:

Ska jag kommma och hälsa på med munskydd och lite varm thai-grönsakssoppa?

Oh, det vore onekligen mysigt.

Nachac:

Skänker uppriktig sympati.

Tack.


   
SvaraCitera
Åtta

Tror på Times teori. Även jag har fallit offer för denna moderatorsjuka. Dock är jag inte tillräckligt sjuk för att det ska vara synd om mig (tror inte att jag har feber t.ex.), men jag är tillräckligt sjuk för att det ska vara jobbigt.

Tycker hur som helst ofantligt synd om er båda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Tror på Times teori. Även jag har fallit offer för denna moderatorsjuka.

Den verkar smitta exmods också i så fall, jag och Tobbish var sängliggande hela förra veckan! [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skänker falsk sympati.


   
SvaraCitera

Ipren, te, och sömn!


   
SvaraCitera