Aviseringar
Rensa alla

Vi båda gillar samma tjej!


Ämnesstartare

Hejsan! Jag heter Jamin och är 14 år och går nu I 8:an. En mycket nära vän till mig då är kär i en tjej (hon är också en tjej) i vår franska grupp på franskan. Hon heter Emilie. Jag tycker hon är söt och snygg och så. Jag har börjat prata med henne och jag tror jag också blivit kär i henne. Men jag vet inte vad jag ska göra. Vi båda är kär i samma tjej och jag är en kille och hon är en tjej.  Hon vet inte att jag är kär i henne och jag vet att hon är kär i Emilie. Som sagt jag är väldigt nära vän till min vän och vi brukar berätta varandra vem vi är kära i. Men jag vet inte hur jag också ska undvika att säga att jag är kär i Emilie. Jag vill häller inte ljuga för henne att jag är kär i någon annan. Om ni har idér skriv dom jätte gärna på dena tråd och jag önskar Er en fortast bra liv i framtiden. Peace out!<3


   
Citera

du borde berätta för din kompis att ni gillar samma tjej för annars blir det nog väldigt jobbig speciellt om dom blir tillsammans


   
SvaraCitera

jag skulle tycka att om din kompis började gilla henne före dig så är det ju helvetes jävla drygt om du blir tillsammans med den personen och ba "bye bitch". Släpp henne. man ska inte konkurerea om någon man gillar med sina vänner för det slutar aldrig bra. 


   
SvaraCitera

Flörta inte med nån som din kompis gillar 1# Rule of life, det finns mycket fisk i sjön tvivlar på att hon skulle vara den enda som du kan gilla så leta vidare bara


   
SvaraCitera