Aviseringar
Rensa alla

Vi blir upprörda över fel saker


Ämnesstartare

Nekrofili, Pedofili, Beastiality (eller vad det heter ) och för vissa personer så är också homosexualitet helt jävla oacceptabelt.

Vi klarar verkligen inte av att ens se personer som öppet är TeX nekrofiler, eller ännu mindre höra om deras sexliv.
Många kan bli väldigt arga på personen i fråga PGA deras sexualitet, kanske till och med skada dom.

Vet en kille där jag bor som har blivit anklagad för att vara pedofil som PGA detta fått spö massor av gånger. han e typ 50 + .

Men min poäng är, OM två vuxna människor har sex och TEX kvinnan blir analt skadad, så är det inte en jävel som bryr sig, man kan prata hur mycket som helst om hur ont ens partner fått när man
(citat) "ah jag är så stor så hon skrek"
- Waoh, du måste ha en stor kuk!.
(Tjejer som skriker av smärta i anal sex är för vanligt i porr)

Så ni galningar som slår folk för deras sexualitet, slå folk som inte vet hur man har sex istället!

Tycker jag.

Här får du en öl [cheers]


   
Citera

JoElite:

Men min poäng är, OM två vuxna människor har sex och TEX kvinnan blir analt skadad, så är det inte en jävel som bryr sig

[tard]


   
SvaraCitera

JoElite:

Så ni galningar som slår folk för deras sexualitet, slå folk som inte vet hur man har sex istället!

Slår båda[no-no] Rakt på käften!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

[tard]

händer på många porrfilmer att tjejen typ lider, man ska inte lida alls, det ska bara vara skönt annars gör man fel :()

Panda:

Slår båda[no-no] Rakt på käften!

oh, skulle inte vilja vara dom båda då :O


   
SvaraCitera

JoElite:

händer på många porrfilmer att tjejen typ lider, man ska inte lida alls, det ska bara vara skönt annars gör man fel :()

ibland gillar tjejer det. jag fattar inte varför. det kanske inte ska vara så?


   
SvaraCitera

JoElite:

anklagad för att vara pedofil som PGA detta fått spö massor av gånger. han e typ 50 + .

vad ska han annars få? sex???

antar att folk har deras anledningar till varför de anklagar honom för det.


   
SvaraCitera

snälla sluita. jag ber dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ennie_faggot_loser:

ibland gillar tjejer det. jag fattar inte varför. det kanske inte ska vara så?

Om dom gör det så är jag förbluffad :O

cassaaandra00:

vad ska han annars få? sex???

HAhahah xD

cassaaandra00:

antar att folk har deras anledningar till varför de anklagar honom för det.

Ja säkerligen, men att man tolerera hans sexuella läggning eller som vissa vill kalla det, psykologiska störningar så lite så att man är villig att misshandla honom av endast den anledningen så har man hjärtat på fel ställe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anton96xo:

snälla sluita. jag ber dig

Nu skadar jag någon psykiskt :O betyder det att jag borde få spö enligt min egna logik?
HMmm.


   
SvaraCitera

Vet en kille som blev spöad för att det sades att han var bög när han var yngre.

Har även hört talas om en film om ett triangeldrama med två nekrofiler och ett lik. Vill se den någon dag. [y]


   
SvaraCitera

JoElite:

men att man tolerera hans sexuella läggning eller som vissa vill kalla det, psykologiska störningar så lite så att man är villig att misshandla honom av endast den anledningen så har man hjärtat på fel ställe.

Som tjej kan jag säga att det är sjukt irriterande och man blir äcklad när gubbar på 30+ kollar in en när man går förbi eller sitter på tunnelbanan. Speciellt dom som är odiskreta, brukar ofta kolla surt tillbaka men skulle aldrig misshandla någon för att den kollar. Hade någon däremot kommit fram och rört mig så skulle jag inte tveka en sekund på att smälla till personen. Finns inte så mycket annat att göra mot sådana personer. Så ja, jag kanske inte heller har hjärtat på rätt ställe men det är väldigt lätt att bli irriterad att folk kollar och speciellt ifall de rör en. Det är till och med ett brott så därför tycker jag att man har rätt att iaf ge en käftsmäll.

Man får ju inte glömma alla tusentals tjejer som inte vågar gå hem själva på kvällarna just för alla dessa pedofiler och våldtäcksmän som härjar runt, klart att man smäller till en då om någon uppträder som en, och som gubben du känner så förtjänar han att få det. Polisen gör inte ofta något åt saken så det är bra att någon gör något iaf, vem vet han kanske lär sig något av det.


   
SvaraCitera

JoElite:

Men min poäng är, OM två vuxna människor har sex

JoElite:

nekrofiler

Nekrofiler har ju sex med döda människor som knappast kan ge sitt samtycke till sex. Jag tror verkligen inte på själen eller så, så jag anser att en död kropp inte är mer än en hög med kött och ben. Dock förstår jag hur den avlidnes anhöriga skulle känna om någon hade sex med dennes lik.


   
SvaraCitera

Nekrofili [n]
Pedofili [n]

Att du ens jämför de med anal sex [rolleyes][mad]


   
SvaraCitera

Jag vill gärna skänka bort kroppen till en nekrofil, det vore ju synd om den inte kom till användning bara för att det inneboende inte råkar vara hetro. Har tänkt på det många gånger.

Men dock är jag inte dösugen än, och när man blir det är man kanske gammal och fulare, kanske typ 32 lr 69, man vet inte vad livet har i stitt sköte.
Mest blod [shake]

men nu har jag beställt manligt drivmedel så det blir andra bullar, andra bullar vore ju visserligen det optimala, nej snöa inte in på fel spår, på spåret ligger dom som tappat gnistan, dom tappar sina ben, hittar gnistan, blir pyroman.

-Mitt arsle brinner av all trafik i fel körriktning, klagar anton 96 och är rädd att tappa masken, så tur den sitter fast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cassaaandra00:

jag kanske inte heller har hjärtat på rätt ställe

Jo det tycker jag att du har 🙂
Vill bara vara säker på att vi tänker på samma sak nu, pedofil (som jag pratar om) betyder att man gillar småbarn, att vara pervers är att spana in andra på det sättet du förklara.
Såna förtjänar också spö.

cassaaandra00:

och som gubben du känner så förtjänar han att få det.

det är fortfarande oklart om han faktiskt är en pedofil, och en av mina FD kompisar försvarade honom typ, för dom känner varann, och så sa min FD kompis att dom borde ringa polisen, men den gubben ville inte för att han inte ville skapa mer trubbel.
En riktigt trevlig kille alltså, som blir misshandlad för misstankar om pedofili.
även om det e sant så e inte våld lösningen enligt mig.


   
SvaraCitera