Aviseringar
Rensa alla

Vi blir upprörda över fel saker


Ämnesstartare

katamari:

Dock förstår jag hur den avlidnes anhöriga skulle känna om någon hade sex med dennes lik.

Samtidigt så har det inte någonting med dom att göra om ingen blir skadad.
Gravplundring är väll kanske olagligt men bortom det så ser jag inte att dom har någon som helst rätt att gräva ner kroppen istället för att låta en annan person uppfylla sina sex drömmar.
Det är moraliskt fel att gå emot sexualiteter som inte skadar tycker jag, och ja, om någon hade velat ha sex med min döda mamma, flickvän eller hund så hade jag gått med på det fast bara om dom inte gned in det i ansiktet på mig x)

Fasiken:

Att du ens jämför de med anal sex [rolleyes][mad]

Anal sex som skadar är 1.000 gånger värre än nekrofili som inte skadar, eller pedofili som inte skadar (om det ens e möjligt)

Esther_13:

-Mitt arsle brinner av all trafik i fel körriktning, klagar anton 96 och är rädd att tappa masken, så tur den sitter fast.

du e så poetisk, jag vill låta min kropp slängas till lejon när jag dör.


   
SvaraCitera

cassaaandra00:

Man får ju inte glömma alla tusentals tjejer som inte vågar gå hem själva på kvällarna just för alla dessa pedofiler

Ja, för pedofiler är nog jättefarliga för tjejer som går hem på kvällen [crazy][crazy][crazy] Pedofilers målgrupper är nog inte ute och rör sig ensamma på kvällstid [cute]

Dold text: Sen så är det väldigt absurt att anta att alla pedofiler vill leva ut sina lustar och således springer runt och och jagar flickor, men det är ju en annan diskussion


   
SvaraCitera

katamari:

Nekrofiler har ju sex med döda människor som knappast kan ge sitt samtycke till sex.

Det borde finnas ett nekrofiliregister. Som donationsregistret alltså, fast att man skänker sin kropp till en nekrofil så att den kan få idka samlag.


   
SvaraCitera

JoElite:

Det är moraliskt fel att gå emot sexualiteter som inte skadar tycker jag

Men det skadar ju emotionellt den avlidnes anhöriga. Troligtvis åtminstone! Tror att de flesta skulle reagera så. Jag tror också att man rätt säkert kan anta att de flesta inte skulle vilja få sitt lik knullat. I avsaknaden av ett uttryckligt sådant påstående i t ex testamentet borde det då inte vara okej. Känns som ett rätt säkert sätt att se till att alla blir nöjda, don't you agree?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

katamari:

Känns som ett rätt säkert sätt att se till att alla blir nöjda, don't you agree?

Jooo det håller jag med om, men ändå, om man som en nekrofil går in på ett ställe och beställer en död kropp så är det rätt troligt att det står en folk samling av blodtörstiga fundementalister utanför som tänker krossa en.
Typ som med homosexuella och pedofiler 🙁


   
SvaraCitera

JoElite:

Jooo det håller jag med om, men ändå, om man som en nekrofil går in på ett ställe och beställer en död kropp så är det rätt troligt att det står en folk samling av blodtörstiga fundementalister utanför som tänker krossa en.

Vart skulle man kunna beställa en död kropp? De flesta kroppar blir väl begravda eller kremerade?

Du förstår väl att skillnaden mellan när två vuxna människor har sex och en vuxen människa och ett barn har sex är att barns förstånd helt enkelt inte är på samma grad som en vuxens? Att två vuxna har sex i samtycke är enligt mig alltid okej. Vad de hittar på ska alltid vara upp till dem och inte till staten eller kyrkan att bestämma.

Att en vuxen har sex med ett barn är däremot inte lika självklart. Jag tycker att 15 år känns som en rätt okej gräns för när man borde kunna tänka igenom sitt egna sexliv och hur man vill ha det (även om den åldern i vissa fall ändå är för ung).


   
SvaraCitera

Nintendo:

Det borde finnas ett nekrofiliregister. Som donationsregistret alltså, fast att man skänker sin kropp till en nekrofil så att den kan få idka samlag.

Vem fan skulle ställa upp på det? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

katamari:

Du förstår väl att skillnaden mellan när två vuxna människor har sex och en vuxen människa och ett barn har sex

Aaah, det är väldigt stor skillnad 🙂
svårt att inte märka

katamari:

Vart skulle man kunna beställa en död kropp? De flesta kroppar blir väl begravda eller kremerade?

Folk som skriver in i sitt testamente att dom vill bli donerade som lik till nekrofiler hade väll funnits i något sånt ställe.om sånt funnits


   
SvaraCitera

JoElite:

Folk som skriver in i sitt testamente att dom vill bli donerade som lik till nekrofiler hade väll funnits i något sånt ställe.om sånt funnits

I och för sig! Tänkte inte så långt, haha. Men ja, då skulle väl de som erbjuder tjänsten där den avlidne kan erbjuda sin kropp fått se till att inga hinder uppstår liksom. Klart att fundamentalister får stå och klaga, de har nämligen rätt till det enligt yttrandefriheten/religionsfriheten. Bl.a. Åke Green frikändes ju efter att han blivit dömd för hets mot folkgrupp då han öppet sa att homosexuella var som en cancersvulst på vårat samhälle.


   
SvaraCitera

JoElite:

OM två vuxna människor har sex och TEX kvinnan blir analt skadad, så är det inte en jävel som bryr sig, man kan prata hur mycket som helst om hur ont ens partner fått när man
(citat) "ah jag är så stor så hon skrek"

Förstår inte varför kvinnan går med på att ha analsex om det är smärtsamt? När du nu pratar om vuxna människor[cute]

JoElite:

Pedofili

JoElite:

Så ni galningar som slår folk för deras sexualitet, slå folk som inte vet hur man har sex istället!

[shake] Vad gör man då med människor som förlustar sig på små barn som så uppenbart inte vill bli förlustade på?

JoElite:

Beastiality (eller vad det heter ) och för vissa personer så är också homosexualitet helt jävla oacceptabelt.

Det sjuka med tidelag är just att det fortfarande jämställs med homosexualitet, då de båda 1944 legaliserades pga att de låg under samma paragraf.

Ser inget fel i homosexualitet, precis som i allt annat sex ska alla parter vara okej med vad som händer.

Hur vet man vid tidelag att djuret njuter, det kanske bara inte kan springa iväg för att det är underställt sin ägare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

[shake] Vad gör man då med människor som förlustar sig på små barn som så uppenbart inte vill bli förlustade på?

Joh men grejen är att om jag öppet erkänner att jag tänder på små barn så får jag spö endast PGA det, jag behöver inte ha haft sex med någon.
men folk som skadar varann blir accepterade och många vill höra om hur det gick till öppet också.

Ingemarsdotter:

Hur vet man vid tidelag att djuret njuter, det kanske bara inte kan springa iväg för att det är underställt sin ägare?

MMM, det ligger nått i det.


   
SvaraCitera

JoElite:

Joh men grejen är att om jag öppet erkänner att jag tänder på små barn så får jag spö endast PGA det, jag behöver inte ha haft sex med någon.

Fast ifall man säger en sådan sak öppet skapar det en reaktion, och reaktionen blir "våldta inte mina barn!!" och folk löper amok.

Någonstans i deras inre hoppas man att de bara drömmer om det och aldrig gör något, att de begriper att det är fruktansvärt fel att förgripa sig på ett barn; men samtidigt vet man att det händer hela tiden, samt att många porrsajter också lanserar korta småbröstade/-höftade kvinnor som ser ut som barn. Det borde ju göra saken värre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Det borde ju göra saken värre.

(inte för att försöka motbevisa dig nu men)
den slags porren är rätt upphetsande tycker jag, inte min favorit men absolut en top 10 😛

Dock tänder jag inte på småbarn, tvärt om, jag gillar inte barn alls...
Du ska bara veta hur många gånger jag velat spöa barnen som står utanför min lägenhet och skriker hela dagarna..
sen så gillar jag inte när dom är så små och försvarslösa, man mår inte bra av hur enkelt dom kan dö när som helst.

ah... det e så jag tycker, tycker att ingen borde skaffa barn på ett tag, då slipper vi oroa oss över överbefolkning och pedofili x)

Ingemarsdotter:

"våldta inte mina barn!!" och folk löper amok.

ah troligen, men så gör ingen när man säger att ens flickvän skrev för att man var för stor 🙁


   
SvaraCitera

JoElite:

(inte för att försöka motbevisa dig nu men)
den slags porren är rätt upphetsande tycker jag, inte min favorit men absolut en top 10 😛

Sant. Tycker likadant, eftersom kvinnor med stora plasttuttar inte alls ser ut som de tjejer jag vill ligga med.

Och det du skriver sedan är exakt det jag menar, de flesta människor tänder inte på små barn. En pedofil kanske tycker det är mer okej med småbarn när han ser ungdomliga tjejer/killar på porrfilm. Annars får man hoppas att han lever ut sina fantasier till filmen och låter alla barn vara.

JoElite:

men så gör ingen när man säger att ens flickvän skrev för att man var för stor 🙁

Jag skulle råda henne att dumpa den kille som gör illa henne i stjärten[surprised] (ryggar lite vid ordet stjärt... stjärt liksom...)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Annars får man hoppas att han lever ut sina fantasier till filmen och låter alla barn vara.

Aaah

Ingemarsdotter:

Jag skulle råda henne att dumpa den kille som gör illa henne i stjärten[surprised] (ryggar lite vid ordet stjärt... stjärt liksom...)

Jag med, men det är fruktansvärt många som inte vet att analsex inte ska göra ont 🙁
SJUKT.
Stjärten ska bevaras


   
SvaraCitera