Aviseringar
Rensa alla

vi förbjuder moskéer


Ämnesstartare

o synagogor, o kyrkor. allt! slipper vi bråka så jävla mkt om muslimska byggnader. det är fan tragiskt att vi engagerar oss i om muslimer ska få bygga ett par torn i schweiz

ÄNDRAT 2009-12-05 00:51


   
Citera
Ämnesstartare

Förbjud alla byggnader!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, vi förbjuder minareter i Sverige! De har inget i vår svenska kultur att göra!!

Men allvarligt, det optimala vore nog med en enda "världsregion". De olika religionerna är grunden till många stridigheter o krig på jorden o skulle man kunna införa en enda religion så skulle mycket elände elimineras.

Det kan ju bara finnas en enda Gud... en enda Skapare! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sverige lägger väl inte ner pengar på religiösa organisationer? det är väl företag som sponsrar dem..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra, gillar inte jävla negrer som går i såna kyrkor[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

sverige lägger väl inte ner pengar på religiösa organisationer? det är väl företag som sponsrar dem..

har jag sagt det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

har jag sagt det?

ja ställde en fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

sverige lägger väl inte ner pengar på religiösa organisationer? det är väl företag som sponsrar dem..

Om en organisation har ungdomsverksamhet kan den få bidrag för det, iaf, vet jag. Räcker t.om. att man är med, om jag minns rätt, så Svenska Kyrkan får betalt för varje ung medlem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Det kan ju bara finnas en enda Gud... en enda Skapare!

Nej det kan bara finnas noll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

"världsregion".

Du är störande, jag har inte sett dig skriva något vettigt förutom att du är nykterist. Folk får väl tro på vad de vill, poängen är att de inte tar till våld för att vinna makt över andra, vilket varit anledningen bakom många stridigheter mellan religioner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Det kan ju bara finnas en enda Gud.

nej kan finnas flera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

sverige lägger väl inte ner pengar på religiösa organisationer? det är väl företag som sponsrar dem..

Tex Svenska kyrkan äger ju en massa gamla ev K-märkta kyrkor men säkert kan håva in bidrag för. Stat-kyrkaseperationen känns ganska fejkad, man hjälper ju kyrkan med beskattningen av medlemmar också. [zzz]


   
SvaraCitera

Moskéer är snajsiga ju, speciellt de som har julbelysning året runt.


   
SvaraCitera

lacostekrokodilen:

o synagogor, o kyrkor. allt! slipper vi bråka så jävla mkt om muslimska byggnader. det är fan tragiskt att vi engagerar oss i om muslimer ska få bygga ett par torn i schweiz

Ja.

Detta är faktiskt ett förslag man bör ta på allvar.

Jag tror att man kanske ska begränsa människors frihet att manifestera sin religion genom byggnader och liknande.


   
SvaraCitera

Det är ju faktiskt ganska modernt nu att man gör allt hemifrån.

Man jobbar hemifrån via datorn. Inköpt hemmabio för att få bioeffekten hemma. Wii spelet som ersätter tennisträningen och bowlingen med grabbarna. En pool hemma så man kan bada i. Vill du ha grillat så gör man det nu hemma och kolsyrat vatten fixar vi med vårt kranvatten.

Allt hemma! Vi ska även börja be hemma också.


   
SvaraCitera