Aviseringar
Rensa alla

vi har inget att göra..


Ämnesstartare

hej!
jag har precis blivit ihop med en kille, och jag gillar honom jättemycket och han gillar mig. problemet är att vi har inget att göra. vi är båda två lata och är hellre hemma än går ut. vi vet båda två att våran relation inte kommer funka om vi inte gör annat än att ha sex, kolla på film och bara fördriver tiden, för det blir bara tråkigt i längden. har nån nåt tips på vad vi kan hitta på? vad gör ni med era pojk/flick-vänner?


   
Citera
Ämnesstartare

gå promenader, kolla på folk, laga mat, gå på stan, var med era gemensamma kompisar..


   
SvaraCitera

Prata? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Bio middag baka sola snacka skit


   
SvaraCitera

Bygg en båt [y]


   
SvaraCitera

canthurrylove:

vi vet båda två att våran relation inte kommer funka om vi inte gör annat än att ha sex

Ja herregud
för mkt sex är anledningen till att 9/10 förhållanden tar slut


   
SvaraCitera

Man kan ju snacka asmycket och ha kul, då spelar det ju ingen roll vad man gör...?
Men ee, ni kan bada, grilla bananer eller nåt.[smile]


   
SvaraCitera

Pappbox:

Ja herregud
för mkt sex är anledningen till att 9/10 förhållanden tar slut

Kul att ha ett förhållande där man bara har sex.[confused] Tror det var det hon mena, inte att dom har för mycket.


   
SvaraCitera

emery:

Kul att ha ett förhållande där man bara har sex.[confused] Tror det var det hon mena, inte att dom har för mycket.

Poängen står ändå, har man bara sex har man troligtvis för mycket sex och vill göra annat


   
SvaraCitera

Pappbox:

Poängen står ändå, har man bara sex har man troligtvis för mycket sex och vill göra annat

Alltså va? Ja, man kan ju inte bygga ett förhållande på enbart sex :S sånt håller väl fan inte länge, så ja dom tar slut.
Men du kanske inte var sarkastisk i ditt första inlägg.


   
SvaraCitera

emery:

Alltså va? Ja, man kan ju inte bygga ett förhållande på enbart sex :S sånt håller väl fan inte länge, så ja dom tar slut.

If you say so
jag skulle inte veta, men oftast så pratar folk om att de får för lite sex och att det är därför deras förhållanden tar slut och inte tvärtom.
(och med prata menar jag naturligtvis vad jag läser i tidningar, bloggar, på internet och diverse ställen)


   
SvaraCitera

Pappbox:

jag skulle inte veta, men oftast så pratar folk om att de får för lite sex och att det är därför deras förhållanden tar slut och inte tvärtom.
(och med prata menar jag naturligtvis vad jag läser i tidningar, bloggar, på internet och diverse ställen)

Aa, men samma där. För mycket sex är det väl ingen som klagar bara, men dom verkar ju enbart ha sex och sen inte så mycket mer. Sånt tar ju slut. Man måste ju göra annat.


   
SvaraCitera

emery:

För mycket sex är det väl ingen som klagar bara, men dom verkar ju enbart ha sex och sen inte så mycket mer. Sånt tar ju slut. Man måste ju göra annat.

Om du säger det så
Jag har ingen erfarenhet inom området och det jag läser så är det bara massa gnäll om att de inte får knulla och skriver mest om det och inte vad de gör utöver det.


   
SvaraCitera

canthurrylove:

vi vet båda två att våran relation inte kommer funka om vi inte gör annat än att ha sex, kolla på film och bara fördriver tiden,

lol, det fungerar visst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns så mycket. kom igen. 😛


   
SvaraCitera