Aviseringar
Rensa alla

Vi har inte yttrandesfrihet!


Ämnesstartare

Vi får inte säga neger, blatte, man får inte vara taskig mot en invandrare för då är man rasistisk och man får inte säga vad man tycker.
Jag är t.ex sverigedemokrat och det får man inte vara för då är man rasist och idiot. Och man är rasist om man säger jävla neger mm. men om man säger jävla fittsverige, svennejävel osv är det okej.. Så har vi yttrandesfrihet? Många kommer kalla mig rasist nu...


   
Citera

christoffer candypants:

Jag är t.ex sverigedemokrat och det får man inte vara för då är man rasist och idiot.

Haha, exakt. Skaffa dig kunskap om hur världen och människor fungerar, jobba på att minska din idioti kort sagt så kanske du inte vill vara SD:are längre. [y]


   
SvaraCitera

[surprised]


   
SvaraCitera

Visst fan får du vara sverigedemokrat om du vill men du måste förstå att i yttrandefriheten ingår också min frihet att säga att sverigedemokrater är efterblivna bondsöner med tvåsiffrigt iq och 6 fingrar på varje hand om jag vill. Däremot är hets mot folkgrupp kanske en väl restriktiv lagstiftning kan jag tycka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dazed: Jo det får du.. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite fel med att folk säger att sd:are är dumma i huvudet eftersom man får tycka som man vill... [crazy]


   
SvaraCitera

Ja men att tycka vad man vill kan ju ta sig uttrycket att man hävdar att världen är platt tex. Alltså är man dum i huvudet. Men alla har eller iaf ska ha rätt till sin efterblivna åsikt.


   
SvaraCitera

christoffer candypants:

Lite fel med att folk säger att sd:are är dumma i huvudet eftersom man får tycka som man vil

dom som tycker det får ju också tycka som dom vill? eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

dom som tycker det får ju också tycka som dom vill? eller?

Oj.. Skrev fel där menade att jag skrev fel där för folk får tycka att jag är dum i huvudet eftersom alla har rätt till en egen åsikt [wink] Hoppas det blev rätt nu.. 😛


   
SvaraCitera

exakt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det enda jag inte gillar är att man får säga svennejävel och sånt då händer inget men säger man neger blir det jävla mycket som ska hända.. Har själv kompisar i skolan som är negrer och dom tycker att det är löjligt ;P Och dom tycker heller inte att det är rasistiskt att säga neger


   
SvaraCitera

christoffer candypants:

man får inte vara taskig mot en invandrare för då är man rasistisk o

Att inte få behandla någon illa har ingenting med yttrandefrihet att göra utan är basic jäka uppfostran och empati för andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Att inte få behandla någon illa har ingenting med yttrandefrihet att göra utan är basic jäka uppfostran och empati för andra.

Det här inlägget var inte skitbra skrivet men är du t.ex taskig mot en svensk händer inte ett skit men är du det mot en invandrare blir det jäkligt mycket prat[mad]


   
SvaraCitera

Utnyttjar yttrandefriheten.

Image


   
SvaraCitera

Idiot.


   
SvaraCitera