Aviseringar
Rensa alla

Vi hittade en död man i diket usch usch usch


Paseo
Ämnesstartare

På bussen imorse körde vi förbi en död man, vi visste inte va det var, men det såg ut som en man som låg där, så chauffören backade.

Då såg vi att det låg en helt stilla man i diket. Chauffören gick ut o puttade på han o kollade pulsen o sådär o sen ringde han en massa samtal. Tillslut kom polisen. Ja, han va ju död då.

Det va vidrigt alltså. Han va inte blodig eller nåt alls så jag fattar inte hur han dött men jag tror att jag kräktes ut mitt hjärta alltså det va fruktansvärt vidrigt.

Den chocken uhuhuhuhu

Jag hann smsa Lucas sen tog batteriet på telefonen slut o jag skrev väl säkert nåt dumt som JAG HAR HITTAT EN DÖD MAN eller nåt så han är väl jätteorolig nu o jag hade velat ringa pappa också men nu får jag ej tag på ngn

Jag har sett döda människor men inte på det sättet så jag vill gärna ringa pappa eller nåt, får försöka få tag på en telefon!!! Eller en laddare.

Jag är inte ledsen eller nåt vill bara diskutera det lite för då försvinner ju det där äckliga i magen så jag skapar en tråd så länge medan jag väntar på att jag kan ringa pappsi så kan ni säga typ usch eller nåt sånt som man brukar säga när man hör såna här saker så bearbetar det min hjärna lite som ju går på full rulle i vanliga fall!!!


   
Citera
Ämnesetiketter

Vad läskigt! Var ni många på bussen? Hur såg mannen ut, verkade han vara hemlös?


   
SvaraCitera

Låg han i typ något dike eller? Ira Hayesstyle.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Vad läskigt! Var ni många på bussen? Hur såg mannen ut, verkade han vara hemlös?

Jag brukar ta den bussen som går till grundskolan här för det går ingen annan, så det va barn o ungdomar ombord, kanske 10st. Blev arg på att chauffören inte tog hand om dom o lugnade dom, jag kunde inte göra nåt för jag va själv helt upp över öronen jjuueee.
Han hade på sig blåkläder. Såna där arbetskläder. Det va ett hus på andra sidan vägen o många sa att han bodde där weird asso [shake]

dazed:

Låg han i typ något dike eller? Ira Hayesstyle.

Ja dike


   
SvaraCitera

Paseo:

Ja dike

Gamling eller?


   
SvaraCitera

Alltså att sluta sin bana i ett kallt jävla dike, satan. Händer väl mest hela tiden också antar jag.


   
SvaraCitera

Fan va illa [sad]


   
SvaraCitera

Paseo:

Blev arg på att chauffören inte tog hand om dom o lugnade dom, jag kunde inte göra nåt för jag va själv helt upp över öronen jjuueee.

Det förstår jag, som vuxen så borde han försökt lugna barnen på något sätt, även om det säkert var upprivande även för honom. Klart du inte kunde göra något.

Man undrar ju vad som hänt. Om han varit sjuk, utsatts för brott eller varit med om en olycka.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

dazed:

Gamling eller?

Vet inte, såg bara ryggen o benen, han låg på sidan o såg ut som en stor blå kudde först.

dazed:

Alltså att sluta sin bana i ett kallt jävla dike, satan. Händer väl mest hela tiden också antar jag.

Helt fruktansvärt ju, tänk om man själv låg där som skräp[sad]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Man undrar ju vad som hänt. Om han varit sjuk, utsatts för brott eller varit med om en olycka.

Ja, han kanske skulle ut o arbeta lr nåt o så ba ramlar han ner o dör ba sådär


   
SvaraCitera

Paseo:

Vet inte, såg bara ryggen o benen, han låg på sidan o såg ut som en stor blå kudde först.

Jaha, satan alltså.

Paseo:

Helt fruktansvärt ju, tänk om man själv låg där som skräp

Jo det är väl lite så man tänker, förhoppningsvis tänker man så iaf för det borde man.


   
SvaraCitera

Men oj, vad förvånande att bara se någonting ligga stilla i ett dike och upptäcka att det är en människa.. Hoppas alla på bussen blev lugna efteråt och att ni mår bra. [sad]


   
SvaraCitera

JAG SÄGER JU ATT BUSSAR ÄR DÄR SKITEN HÄNDER!


   
SvaraCitera