Aviseringar
Rensa alla

Vi kysstes


Doniko
Ämnesstartare

Som rubriken lyder så var jag på ett krök igår med kompisar och så körde vi sanning/konka och då så fick hon säga sanning/konsekvens och då så sa hon konsekvens och då blev det att hon skulle kyssa en kille men ville inte men sen när det blev hon igen så kysste hon mig och sen när vi snurrade flaskan så kom den på mig och då skulle vi hångla och efteråt så när hon pratade i telefon så sa hennes kompis att hon gillar mig och då så tänkte jag att aa vi kör för jag gillar henne också.

Några kompisar drog hem och vi var 5 st kvar på festen och då så la jag mig i soffan och då kom hon och la sig bredvid mig och vi höll om varandra lite sen påvägen hem till bussen så kramade hon mig och pussade mig på kinden och nu fram till det jag tänkt på, vafan ska jag gör nu då? ska jag bjud ut henne eller bara vänta tills jag träffar henne? hon har inte mitt nummer eller nåt för jag tänkte inte på det för jag hade så kul med henne och blev helt paff efter kyssen jag har henne bara på instagram och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra för jag vill verkligen ha henne för hon är en jätte vacker och klok tjej.


   
Citera
Doniko
Ämnesstartare

Doniko:
Som rubriken lyder så var jag på ett krök igår med kompisar och så körde vi sanning/konka och då så fick hon säga sanning/konsekvens och då så sa hon konsekvens och då blev det att hon skulle kyssa en kille men ville inte men sen när det blev hon igen så kysste hon mig och sen när vi snurrade flaskan så kom den på mig och då skulle vi hångla och efteråt så när hon pratade i telefon så sa hennes kompis att hon gillar mig och då så tänkte jag att aa vi kör för jag gillar henne också.

Några kompisar drog hem och vi var 5 st kvar på festen och då så la jag mig i soffan och då kom hon och la sig bredvid mig och vi höll om varandra lite sen påvägen hem till bussen så kramade hon mig och pussade mig på kinden och nu fram till det jag tänkt på, vafan ska jag gör nu då? ska jag bjuda ut henne eller bara vänta tills jag träffar henne? hon har inte mitt nummer eller nåt för jag tänkte inte på det för jag hade så kul med henne och blev helt paff efter kyssen jag har henne bara på instagram och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra för jag vill verkligen ha henne för hon är en jätte vacker och klok tjej.


   
SvaraCitera

mysigt 


   
SvaraCitera

skriv till henne.. Om du inte vet vad du ska göra så äre bara o skriva massa shit.


   
SvaraCitera

Du kan ju skicka privat på instagram. Så be om hennes nummer via instagram. Eller så frågar du en kompis efter hennes nummer


   
SvaraCitera

Jag tycker at du ska bjuda ut henne. Hon verkar ju söt så jag tycker att du ska chansa på henne, det skadar ju inte


   
SvaraCitera