Aviseringar
Rensa alla

Vi söker nya moderatorer!


Issen

Åtta:

Det fungerar så att varje enskild moderator måste tilldelas rättigheter att moderera bloggar, användarsidor, och... Uh... Det är något mer. Hur som helst är det något som tilldelas manuellt. Känner man att man vill moderera bloggar så är det bara att säga till.

Bloggar, texter, användarsidor (funktion att kunna låsa), sen styr vi ju också vilka eller vilket forum en specifik moderator ens kan moderera.


   
SvaraCitera

Åtta:

Nja, jag kan inte påstå att det är så många som uttryckt ett intresse för det. Det inkommer sällan anmälningar mot bloggar, så det är ingenting som märks så mycket.

Nä, tror ej att äs-människorna anmäler varandra öht.

Blivande_japan:

Dold text:

BLI [love][love][love]

timeisrunningout:

För övrigt: tror jag ansöker, bara för att. Blir jag inte antagen så är jag jag fullgott nöjd med min plats ändå. Men det skulle vara roligt!

Ansök!!!!! Fint med fina moderatorer [love]


   
SvaraCitera

Funderar på att ansöka bara för att kunna moderera språkliga fel. Och givetvis hålla en högre nivå på sidan, förstås.


   
SvaraCitera

Hej åtta, har man en chans fast man har typ 8 varningspoäng?

Skulle göra den här sidan gott som mod över forum X. Jag gör mig tillkänna som en möjlig kandidat. Tillsammans kan vi nå storverk, underverk! Lyd mig, undersåtar, och jag ska göra er oslagbara. Följ min röst och välj mig som er mästare.


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Hej åtta, har man en chans fast man har typ 8 varningspoäng?

Beror helt på vad man blivit varnad för, men generellt så tycker jag inte att man ska avskräckas av att man råkar ha några varningspoäng. Jag hade gott om varningspoäng innan jag blev moderator.


   
SvaraCitera
time
 time

Åh attan, jag glömde skriva en annan avdelning jag kunde tänka mig moderera [sad][sad][sad]

Åtta:

uttryckt ett intresse

Går det att tillägga det ovanstående i ett nytt mail? Hur många forumavdelningar kan man ha att göra med samtidigt?


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Går det att tillägga det ovanstående i ett nytt mail?

Det går.

timeisrunningout:

Hur många forumavdelningar kan man ha att göra med samtidigt?

Beror på hur mycket jobb de innebär. Forum såsom klotter eller samhälle och politik kräver betydligt mycket mer engagemang än t.ex. litteraturforumet. Jag skulle rekommendera att börja med 3-4, beroende på hur aktiva de är.


   
SvaraCitera

har ansökt[blush]

Dold text: Till mina studenter: bör noteras under kategorin "Krav och förväntningar"


   
SvaraCitera
time
 time

Ungefär när kan man få besked? [cute]


   
SvaraCitera

Åtta:

Jag hade gott om varningspoäng innan jag blev moderator.

Det är självklart att man inte kan fortsätta begå regelbrott sen, men hur seriös måste man bli i övrigt? Måste jag vara en god förebild? Det har blivit så tråkigt här, jag kan lika gärna bli er nya supermod.


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Ungefär när kan man få besked?

Det sker löpande. Om du inte antas så får du inget svar. Har ingen aning när jag och Issen kan slå våra kloka huvuden ihop för att diskutera de inkomna anmälningarna, och sedan vill jag få input från resten av moderatorkåren på de som vi eventuellt är intresserade utav. Så det kan ta ett tag.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

framtidstron är död:

Det är självklart att man inte kan fortsätta begå regelbrott sen, men hur seriös måste man bli i övrigt? Måste jag vara en god förebild?

Det skadar ju knappast att vara en god förebild, men man måste inte bli megaseriös bara för att man blir moderator.


   
SvaraCitera

Åtta:

Det skadar ju knappast att vara en god förebild, men man måste inte bli megaseriös bara för att man blir moderator.

Bra! Ansökan kommer strax!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta, vad tror du om mina chanser?


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Åtta, vad tror du om mina chanser?

Vill helst inte diskutera det här. Det är inte bara upp till mig, och det är svårt att säga utan att ha läst igenom dina varningar, skummat igenom din posthistoria lite, pratat med andra, o.s.v.


   
SvaraCitera

Nu har jag ansökt! Spännande! När får man svar?


   
SvaraCitera

jag skulle vara en mycket tidseffektiv moderator. jag minns inte hur länge jag varit medlem här, men så många års moderering skulle ta typ 20 minuter. det är synd att adminfolket är ynkliga jävla tards som inte vågar framstå som människor med åsikter. eller vilja.


   
SvaraCitera