Aviseringar
Rensa alla

Vi som är sjukt otaggade på julafton


Ämnesstartare

Kan hänga i den här tråden. [cool] Har en massa jävla klappar jag tvingats köpa att slå in nu också och ska julbesöka föräldrar tidigt imorgon och sedan åka hela vägen till västerås.

Enda bra är att få pröva att göra senapsgriljerad kålrot som veg.-skina. [cool]


   
Citera
Ämnesetiketter

är också lite opepp, men ska försöka göra det bästa av situationen :/


   
SvaraCitera

respons:

senapsgriljerad kålrot som veg.-skina

Låter ej gott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Låter ej gott.

Haha vet, men ska tydligen vara helnice. Som skinka fast mer fresh och mindre kadaver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har nästan inget att peppa för heller iofs. [zzz]


   
SvaraCitera
blum
 blum

vad ska du göra i västerås? och varför ses vi aldrig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Räckaupphanden.

Har inte hittat några lämpliga julklappar, åt någon i familjen eller till min julklappskrävande vän. Känner mig dålig samtidigt som jag lika gärna kunnat skippa hela julklappsgrejen [mad].

Tror det blir lite mysigt i alla fall faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ständigt påmind om julklapparna har jag lovat folk men som jag inte har orkat fixa. Ångest, ångest, ångest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

vad ska du göra i västerås? och varför ses vi aldrig?

Släkten bor där. Jag vet inte, tänkte på dig och michelle för någon månad sedan och saknade. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är fan också fett otaggad... vill inte vara här faktiskt..


   
SvaraCitera

respons:

Haha vet, men ska tydligen vara helnice. Som skinka fast mer fresh och mindre kadaver.

Avrapportera sedan! Har själv min i ugnen just nu, gjord på vetegluten. [blush]


   
SvaraCitera

Jag har ångest över att min pojkvän kommer bli besviken över sin julklapp och att han förmodligen har mycket bättre saker till mig samt över att fler av hans släktingar kommer närvara som jag inte alls väntat mig. Således kommer hans familj och släkt se hans värdelösa julklapp och tycka illa om mig för att jag är dum och opersonlig som inte ens kan ge min pojkvän något han vill ha.

Min familj är så mycket lättare. Den är liten och fattig och ger sällan seriösa saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tja västerås wwäööööö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Tja västerås wwäööööö

Kommer att chilla på Brandthovda till annandag jul. [cool]


   
SvaraCitera

Ser fram emot att flertalet personer sannolikt kommer få chokladaskar jag kan norpa ur.

Övrigt:






   
SvaraCitera