Aviseringar
Rensa alla

Vi som dygnar!


Ämnesstartare

Vi behöver en tråd för ändamålet. Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord medans våra kroppar och sinnen är in progress så att säga. =)  

Ni andra är också välkomna att delta! 


   
Citera
reben

ja e på 😎


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkar luta åt det håll1 :s 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Kör fö fan

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wööööö vill dock inte vara vaken fööööööööör länge pga vill vara pigg på nyårsnatten osv, men framåt 08-09 så att jag kan vakna utvilad vid 16-snåret iaf . 

Hur står det till i stugorna? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad tillbringar ni er natt med då? En annan glor film. Just nu ere 

 White men cant jump som gäller för min del.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I säng1 sedan 4h :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkte lira lite GTA V men vetifan om jag orkar d, *går in i mappen "filmer att se framöver"*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Tänkte lira lite GTA V men vetifan om jag orkar d, *går in i mappen "filmer att se framöver"*

En sån mapp e fan sjukt gött att ha... Jag har ypperlig film smak ifall du ska ha tips!

Gruvan:
I säng1 sedan 4h :s

Fan vad jag hatar det. Måste vara det hemskaste som finns att bara ligga där o försöka sova... Tråkigaste oxå.


   
SvaraCitera

vänta nyår, när? Förvånad


   
SvaraCitera

det är väl typ på onsdag eller nåt Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

En sån mapp e fan sjukt gött att ha... Jag har ypperlig film smak ifall du ska ha tips!


Fan vad jag hatar det. Måste vara det hemskaste som finns att bara ligga där o försöka sova... Tråkigaste oxå.

Kör lite musik, men aa är ls inte så spännande 8)


   
SvaraCitera

Gruvan:
I säng1 sedan 4h :s

i sängen sen imorse Rodnar eller nä, inte sant, utnyttjade mellandagsrean, gick ut med hunden och sen tbx i säng XD 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw: En sån mapp e fan sjukt gött att ha... Jag har ypperlig film smak ifall du ska ha tips!

Hittade inga intressanta där.. Får ta mig fan bli en utav mina favoritfilmer, Oceans Eleven. ej sett på något halvår eller så. Hjärta

shatter: det är väl typ på onsdag eller nåt

Mm vadårå? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Kör lite musik, men aa är ls inte så spännande 8)

Vad äre som det diggas till då? Och läs en bok eller nått sånt efter 2-3 timmar o försök igen lite senare. Brukar jag bli rätt trött av. Gör det dock aldrig längre eftersom.... Vem fan har böcker:((


   
SvaraCitera