Aviseringar
Rensa alla

Vi som erbjuder sovplats till UM-träffen


Ämnesstartare

Här kan vi göra det! [party]


   
Citera

hela_dan:

Prislista övernattning hos hela_dan:

Man får refunds om man blir våldtagen va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det känns som att det är fler som är i behov av sovplats än vad som erbjuds här... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hela_dan:

Det känns som att det är fler som är i behov av sovplats än vad som erbjuds här... [rolleyes]

Det känns som att typ ingen sett tråden, eller att folk bara vill ta de personer de tycker om/känner så därför kollar de istället vilka som letar sovplats.

Sen kanske nån tagit din prislista seriöst också och blivit lite avsmakad. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi som letar sovplats till UM-träffen visats 214 ggr
Vi som letar sovplats till UM-träffen visats 61 ggr

hmmm, vet inte vad man ska dra för slutsats av det.. Men det är klart, jag är ju ganska läskig o folk verkar va så oerhört rädda för mig så det kan nog ligga något i det du säger. [wink]

Jag kanske marknadsförde min övernattningsverksamhet lite för hårt. [party] Alla som kan erbjuda övernattning är självklart välkomna att skriva i tråden . [smile]

Hahaha jag tyckte min prislista var lite rolig.. [blush] Fast folk blev nog bara ännu räddare för mig! Haha [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hela_dan:

Hahaha jag tyckte min prislista var lite rolig.. [blush] Fast folk blev nog bara ännu räddare för mig! Haha [bigcheers]

Tyckte också den var kul, men nån kanske tog den på allvar och trodde du var seriös. 😛


   
SvaraCitera

erbjuder hagaparken till ert förfogande


   
SvaraCitera

hela_dan:

vi

åh får jag sova hos dei om jag kommer?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

åh får jag sova hos dei om jag kommer?[cute]

Vill inte lova något, är inte ens hunda på om jag kommer än.

Men jag har rätt gott om plats och det är jag rätt säker på att flera här har, så nog löser det sig alltid! 🙂

Jag skulle säkert kunna få plats med en 7 - 10 personer beroende på vilka krav man har. :p hehe


   
SvaraCitera

hela_dan:

Men jag har rätt gott om plats och det är jag rätt säker på att flera här har, så nog löser det sig alltid! 🙂

vad bra[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

vad bra[party]

Det finns dock en liten risk att jag aldrig kommer hem. Exempelvis i rålis finns det många sköna buskar man kan sova i vilket också har hänt ett par ggr när alkoholintaget nåt över en viss gräns. [bigcheers]

Jag vet inte om buskarna i tanto är lika bra... Men det kan hända att jag tar reda på det. Haha


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera