Aviseringar
Rensa alla

Vi som fungerar diskrimineras dagligen!!!


Jag delar din ståndpunkt och det står jag för. Hoho, detta hade man kunnat dra långt..


   
SvaraCitera

Stående ovationer för denna tråd!


   
SvaraCitera

Jag sprang allt jag hade ifrån de i rullstol, men de handikapp mig


   
SvaraCitera

Den som ändå vore handikappad.


   
SvaraCitera
KSENIA

DETTA SER UT SOM 1 SATIRISK PARALLELL TILL NÅGOT. VILKA VILL DU LIKNA VID HANDIKAPPADE?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jörg Buttgereit:

det får inte vi heller!

du e handikapp HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA[censur][censur][censur][censur][cry][cry][cry][cry][party][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

DETTA SER UT SOM 1 SATIRISK PARALLELL TILL NÅGOT. VILKA VILL DU LIKNA VID HANDIKAPPADE?

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jörg Buttgereit:

Precis. Jag får fan JOBBA om jag ska ha en rullstol.

Det är så jävla orättvist, blir så arg att jag knappt kan skriva här utan att händerna krampar.

Jörg Buttgereit:

Nä, vi är ju alla individer och lika värda, men de får la fan stå på sina egna ben?

De borde sluta klaga och inse hur jävla bra ställt de har det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

De borde sluta klaga och inse hur jävla bra ställt de har det.

Precis! I ANDRA länder hade de fan inte fått några parkeringsplatser! Där på ANDRA ställen finns fan inte ens några bilar ju!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jörg Buttgereit:

Precis! I ANDRA länder hade de fan inte fått några parkeringsplatser! Där på ANDRA ställen finns fan inte ens några bilar ju!

Man måste börja se problemet ur ett större perspektiv, man kan fan inte klaga när det finns andra som har det så jävligt mycket sämre. Fyfan vilka äckligt egoistiska människor det finns, de har säkert fått för lite umgänge i heteronorma tvåsamhetsförhållanden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undra om du tyckt likadant om det var någon i din egen familj som var handikappad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Randroid:

oerhört tråkigt

Agree


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Politik och Samhälle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill man vara ett offer kommer det alltid gå att hitta anledningar.


   
SvaraCitera