Aviseringar
Rensa alla

Vi som inte fått julstämning än


Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Känner att julstämning kräver julförberedande och sånt, vilket i sin tur kräver någon att julförbereda med. Har inga familjemedlemmar särskilt nära, så det blir inte så mycket med sånt.

Kan komma förbi och julförbereda med dig när jag kommer till Gbg, det är en av sakerna jag gillar mest i sisådär hela världen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Kan komma förbi och julförbereda med dig när jag kommer till Gbg, det är en av sakerna jag gillar mest i sisådär hela världen!

Låter sköj! När kommer du vara här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Låter sköj! När kommer du vara här?

Kommer ner på onsdag och vet inte hur länge jag stannar. Har inte bokat någon hembiljett än [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Firar normalt sett inte jul. Kan känna att det är lite mysigt med belysningen i centrum, men här hemma skulle det lika gärna kunna vara maj eller oktober.

I fjol satt jag på ett vandrarhem och åt kexchoklad.


   
SvaraCitera
Lounge

Schism:

Firar normalt sett inte jul. Kan känna att det är lite mysigt med belysningen i centrum, men här hemma skulle det lika gärna kunna vara maj eller oktober.I fjol satt jag på ett vandrarhem och åt kexchoklad.

skulle du vilja fira?


   
SvaraCitera
KSENIA

HÄNGDE UPP 4 JULSAKER I 1 FÖNSER FÖRUT, SEN TRÖTTNADE JAG HEHE. MEN MÅSTE VÄL IOFS HAFT NÅGON SLAGS JULSTÄMNING OM JAG ENS KOM PÅ IDÉN FRÅN BÖRJAN............ AJA HEJ DP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag fick åtminstone jag känna på julstämningen.
Till att börja med gick jag till kyrkan för att tända ett ljus, äta pepparkakor, se folk sjunga och uppträda m.m. Allt var väldigt trevligt.

Sen var det julmarknad vid kungsträdgården och NK var upplyst, mycket vackert. Folk åkte skridskor på isbanan intill. Barnfamiljer sprang runt och man kunde känna doften av brända mandlar och gran.

P.S - Killar, ta med en flicka ni tycker om på det här alltså, då lovar jag att ni får ligga.. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

skulle du vilja fira?

Nja, egentligen inte. Kommer dock göra det i år eftersom jag ska träffa farmor och farbror i Norge.


   
SvaraCitera
Lounge

Schism:

Kommer dock göra det i år eftersom jag ska träffa farmor och farbror i Norge.

Najs [smile] har du nyligen tagit kontakt med dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

Najs [smile] har du nyligen tagit kontakt med dem?

Har haft sporadiskt kontakt med dem länge och ibland bjuder de dit mig (vilket känns bra). Får träffa två av mina kusiner också.


   
SvaraCitera
Lounge

Schism:

Har haft sporadiskt kontakt med dem länge och ibland bjuder de dit mig (vilket känns bra). Får träffa två av mina kusiner också.

trevligt! hoppas du får det bra där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Kommer ner på onsdag och vet inte hur länge jag stannar. Har inte bokat någon hembiljett än

Skoj! Då bör man ju lyckas styra ihop något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svårflirtad julstämning minsann... there's pics for that!


   
SvaraCitera

Tobbish:

Svårflirtad julstämning minsann... there's pics for that!

har du varit uppe hela natten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

har du varit uppe hela natten.

Nejdå! Gav upp runt 00, sedan på't igen 04:35 och iväg till jobb! [smile]


   
SvaraCitera