Aviseringar
Rensa alla

Vi som planerar barn


Ämnesstartare

Hej.. vill någon följas åt i planering av barnaskaffande? [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

haha [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

haha [bigsmile]

Vad är roligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

melancholy:

Vad är roligt?

det

melancholy:

Hej.. vill någon följas åt i planering av barnaskaffande? [smile]

och

melancholy:

Vi som planerar barn

det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gulligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

det

Jo, det är väl roligt att bli förälder i och för sig. Jag antar att du tror att jag är runt 16. Men det är fel, jag är över 20.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

🙂 Oseriösa svar undanbedes!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

melancholy:

Jo, det är väl roligt att bli förälder i och för sig. Jag antar att du tror att jag är runt 16. Men det är fel, jag är över 20.

okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inte hittat någon lämplig sittkissare som kan agera mamma än. är du på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra tråd [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

melancholy:

Hej.. vill någon följas åt i planering av barnaskaffande?

Jag skulle vilja ha ett barn så småningom. Det är alltid kul att planera och fantisera. Lycka till med barnet. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pumpkin:

Jag skulle vilja ha ett barn så småningom. Det är alltid kul att planera och fantisera. Lycka till med barnet. [love]

tack!! [smile] Ja, det är verkligen kul. Det jag funderar på mest nu är hur man ska bete sig innan.. om det nåt man ska undvika.. t.ex alkohol är ju självklart


   
SvaraCitera
Tuvan

Hur menar du planera? Jag vill självklart ha barn, men inte just nu då jag inte har en stabil ekonomi o sådär. Men om nått år har jag nog en liten knodd. Tänker på det jättemycket redan nu, jag längtar såå^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tuvan:

Hur menar du planera?

Tja, t.ex.. Jag och sambon har slängt allt skydd nu, så vi ska aktivt försöka få en liten. [bigsmile]

Jag har velat ha barn sedan jag var 16, men förstod själv att det inte var någon speciellt smart idé.. Men nu när man är äldre och inte går i skolan längre, har det lite på det torra så känns det som att det är dags.. Killen ser fram emot det också![bigsmile]

*är så glad*


   
SvaraCitera
Tuvan

melancholy:

*är så glad*

Åh vad roligt 😀 Jag längtar också tills p-staven försvinner o vi kan försöka skaffa en knodd^^
Har ni något fast jobb? Det är det enda som jag verkligen vill ha innan jag skaffar en bebis, sen är det frittfram för min del^^ [love]


   
SvaraCitera