Aviseringar
Rensa alla

vi vill ha klotter tillbaka!!


Ämnesstartare

nuuuuuuu ta inte bort våra trådar 🙁 det är skittråkigt när alla bara bråkar i alla seriösa trådar så dom handlar om SAMMA sak hela tiden. man tar till personliga påhopp osv.. det är skitjobbigt. 

jag vill inte skriva i seriösa trådar för dom alltid handlar om samma saker i slutet.. det är ju fan sämst att inte kunna chatta med flera samtidigt i trådar. EN TRÅD RÄCKER INTE TILL DET! I MINA TANKAR TRÅDEN SER MAN JU INTE ENS VAR MAN BLIR CITERAD FÖR ALLA SPAMMAR DEN. 


   
Citera
Ämnesstartare

dom som har gjort forumet förstår inte riktigt dess praktiska funktion 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
dom som har gjort forumet förstår inte riktigt dess praktiska funktion 🙁

dom som har gjort forumet förstår inte att bara för att dom tar bort det vi gillar så börjar vi inte automatiskt att gilla deras saker. det är ju diktatur!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: I MINA TANKAR TRÅDEN SER MAN JU INTE ENS VAR MAN BLIR CITERAD FÖR ALLA SPAMMAR DEN.

det är för många som skriver i den.hade behövts vara flera olika sånna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jkdlsgft:

det är för många som skriver i den.hade behövts vara flera olika sånna

ja!! jättemånga fler


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

dom som har gjort forumet förstår inte att bara för att dom tar bort det vi gillar så börjar vi inte automatiskt att gilla deras saker. det är ju diktatur!!

yup


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: det är ju diktatur!!

Ja? Har vi sagt att vi har demokrati här? 🙁

Seriösare: jag tycker att det varit en skillnad på klotter och klotter den senaste tiden. Vissa klottrar om minsta lilla som inte ens tillför forumet något. Andra skriver om sådant som brukar leda till diskussion.

"Aj jag har skrapat i knät!" känns inte som om det har något diskussionsvärde.

"Aj jag har skrapat i knät, vad ska jag göra?" kan leda till diskussion och tips.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack! håller med dig <3<3<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt är väl fan klotter idag trodde jag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hela UM är ju typ klotter nu tycker jag. Jag vill ha sektioner tillbaka så jag kan skapa en sport tråd bland sport, en depptråd bland depp och en bajstråd i klotter så man vet vart man ska hänga och så. Nu måste jag bläddra bland tusen trådar för att hitta en spännande. Är segt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BRA!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns en tagg som heter "Klotter" med samma funktion som Klotter-kategorin, tagga era trådar med "Klotter" och se till så att tråden har någon form utav diskussionsunderlag och inte typ, "Hej, idag klippte jag min katts klor". Detta är ingen blogg, det är ett forum. Självklart vill vi ta tillvara på den familjära stämningen och lämna utrymme för användare att prata med varandra, seriöst som oseriöst, och det finns trådar för det men även utrymme för er att starta nya. Det enda vi ber om är ett diskussionsunderlag och en tydlig mening med trådarna. Står det typ "jag dricker kaffe", så passar det helt enkelt bättre in "I mina tankar just nu" och det behöver inte en egen tråd. Vi tillåter redan mer "klotter" och "trams" än de flesta andra forum.

patrick bateman: Hela UM är ju typ klotter nu tycker jag. Jag vill ha sektioner tillbaka så jag kan skapa en sport tråd bland sport, en depptråd bland depp och en bajstråd i klotter så man vet vart man ska hänga och så. Nu måste jag bläddra bland tusen trådar för att hitta en spännande. Är segt. 

Gör en deppig tråd - tagga depp. Gör en tråd om sport - tagga sport.
Möjligheterna finns men de används inte. Precis som att typ 90% av alla trådar som gjordes innan hamnade i forumkategorin klotter, så hamnar de flesta trådarna idag utan en tagg. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Allt är väl fan klotter idag trodde jag?

JAG VILL HA KATEGORIER TILLBAKA! Det skulle även bli mindre klotter om klotter kom tbx.

patrick bateman:
Hela UM är ju typ klotter nu tycker jag. Jag vill ha sektioner tillbaka så jag kan skapa en sport tråd bland sport, en depptråd bland depp och en bajstråd i klotter så man vet vart man ska hänga och så. Nu måste jag bläddra bland tusen trådar för att hitta en spännande. Är segt. 

JA!!! Man kunde dölja sektioner då. Det var bra..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAG MED hurra hurra för kategorier


   
SvaraCitera