Aviseringar
Rensa alla

Vibrerande bil


Emma 18:

160 är ju inte så fort på bra väg är ju kul pressa på lite

Otrafikerad motorväg förmodar jag? I sådant fall är det ju endast ditt eget liv som är på spel så då gör det väl inget.. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Otrafikerad motorväg förmodar jag? I sådant fall är det ju endast ditt eget liv som är på spel så då gör det väl inget..

På tomma vägar ja utom på motorvägen på morgonen ligger alla här nåstan i 140-150 så 160-170 är inte så mycket mer än dem andra är det tomt så kan det gå i över 200 [bigsmile]


   
SvaraCitera

Emma 18:

På tomma vägar ja utom på motorvägen på morgonen ligger alla här nåstan i 140-150 så 160-170 är inte så mycket mer än dem andra är det tomt så kan det gå i över 200

Så för att "alla" gör det så är det okej att göra det?


   
SvaraCitera

Emma 18:

På tomma vägar ja utom på motorvägen på morgonen ligger alla här nåstan i 140-150 så 160-170 är inte så mycket mer än dem andra

Men som du resonerar.. Varje bil som överträder hastighetsbegränsningen är en stor fara för allmänheten..

Emma 18:

är det tomt så kan det gå i över 200

Mm, du får gärna gasa på så du tappar kontrollen helt för min skull förutsatt att inga andra trafikanter är ute på vägarna! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Så för att "alla" gör det så är det okej att göra det?

Nä jag bryr mig inte om hur dem kör jag kör på i mitt tempo men bara sagt att det är inte så mycket fortare än dem andra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Mm, du får gärna gasa på så du tappar kontrollen helt för min skull förutsatt att inga andra trafikanter är ute på vägarna!

Så snäll du är [smile] kör man alltid fort blir man ju van vid det och säkrare än många som puttrar fram


   
SvaraCitera

Lösningen på det där är ju alldeles för enkelt.


   
SvaraCitera
Paseo

S3ON:

Men som du resonerar.. Varje bil som överträder hastighetsbegränsningen är en stor fara för allmänheten..

exakt, vet en tjej som körde i 160 på motorvägen å blev av med körkortet. jag berättade det för min körlärare som sa att han undrar om trafikverket verkligen godkänner hennes körkortstillstånd igen efter det, pga folk som tänker som du o hon borde sannerligen inte få ha körkort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

exakt, vet en tjej som körde i 160 på motorvägen å blev av med körkortet. jag berättade det för min körlärare som sa att han undrar om trafikverket verkligen godkänner hennes körkortstillstånd igen efter det, pga folk som tänker som du o hon borde sannerligen inte få ha körkort.

Tycker synd om den tjejen man är inte farlig för man kör 160 på motorvägen och är den tom kan man köra ännu fortare 200 känns som 110 efter några mil[smile]


   
SvaraCitera
Paseo

Emma 18:

Tycker synd om den tjejen man är inte farlig för man kör 160 på motorvägen och är den tom kan man köra ännu fortare 200 känns som 110 efter några mil

ok du är blåst o borde verkligen inte få ha körkort


   
SvaraCitera

Emma 18:

Så snäll du är [smile]

Jag ser alltid till allmänhetens behov utav välmående! [wink]

Emma 18:

kör man alltid fort blir man ju van vid det och säkrare än många som puttrar fram

Skulle vilja påstå motsatsen, du blir fartblind & ej hinner reagera på eventuella faror i tid. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

ok du är blåst o borde verkligen inte få ha körkort

Du får tycka vad du vill du känner mig inte dem som känner mig vet att jag inte är blåst


   
SvaraCitera

Emma 18:

dem som känner mig vet att jag inte är blåst

Det kan inte vara som så att de är lika blåsta som dig då? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det kan inte vara som så att de är lika blåsta som dig då?

Dem gillar med att köra lite fort betyder ju inte man är blåst för det då skulle alla tyskar vara blåsta ju


   
SvaraCitera

Emma 18:

då skulle alla tyskar vara blåsta ju

Många tyskar är blåsta eller har ett ego-tänk gällande andra människor i trafiken.. Varje gång jag har åkt igenom Tyskland har jag drabbats av lång bilkö orsakad av trafikolycka.. Sker varenda dag där! [zzz] Fri hastighet som det på flera ställen är där innebär ren idioti.. Ibland har de ju trots allt en rekommenderad hastighet på runt 140km/h som får vissa att tänka till iallafall. [smile]


   
SvaraCitera