Aviseringar
Rensa alla

victoria milan - dating för gifta & sambos


Ämnesstartare

är det någon mer än jag som stött på reklamen för detta företag, som kan tyckas ha en smått absurd affärsidé, nämligen att förmedla otrohetsaffärer till par. det är en datingsida endast för människor som önskar vara otrogna.

100% anonymt & konfidentiellt!
Tusentals gifta som söker en affär!
Bara webbflirt? Eller affär? Du sätter gränserna!
Äkta medlemmar, äkta profiler!

"Känner du dig fångad i ett monotont kärleksförhållande, trött på att din partner reser för mycket eller bara vill liva upp vardagen lite? Victoria Milan är anpassat för att skapa en trygg, anonym och konfidentiell mötesplats. Det är därför vi finns."

http://www.victoriamilan.se/

de har flera funktioner för att behålla anonymitet, bla. ett inbyggt blur-verktyg för ansikten.

diskussionsunderlag: bu eller bä?


   
Citera

Två tummar upp, för de festliga situationer som kan tänkas uppstå när två personer som redan är ett par anonymt bestämmer sig för att inleda en affär via sidan.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Två tummar upp, för de festliga situationer som kan tänkas uppstå när två personer som redan är ett par anonymt bestämmer sig för att inleda en affär via sidan.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Två tummar upp, för de festliga situationer som kan tänkas uppstå när två personer som redan är ett par anonymt bestämmer sig för att inleda en affär via sidan.

haha, ja. undrar hur det känns.


   
SvaraCitera

sjukt.

tycker inte man ska vara i ett förhållande om man anställer något jävla företag för att vara otrogen.


   
SvaraCitera

ahaha, jag gick med för att kolla läget! Vad cp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

ahaha, jag gick med för att kolla läget! Vad cp.

jag vill ha en statusrapport, hur verkar det? jag vågade inte riktigt bli medlem, det kändes lite freaky.


   
SvaraCitera

internet:

jag vill ha en statusrapport, hur verkar det? jag vågade inte riktigt bli medlem, det kändes lite freaky.

Sjukt sexfixerade alternativ att fylla i om sig själv, ajg valde tex att min bästa egenskap var mina bröst och att min sexlust var mycket hög. I ett färdigt formulär med olika alternativ, givetvis. Man kunde även välja bästa egenskap - min plånbok 😀

Sidans system bygger på att man ska kunna hålla sig anonym, bland annat censurerar de ansiktsbilderna åt en genom sidan själv och man uppmanas annars att ta kort på någonting annat än sitt ansikte.
Som om jag inte skulle känna igen min egen jävla BF med deras censur 😀
jaja, cp i vilket fall, allting fokuserar galet tydligt på att hitta sexaffärer för gifta människor.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ojoj, nu kom tre meddelanden in i min inkorg på en gång. Väldigt rakt på sak må jag säga!

den ena frågar "har du något på G imorgon?", den andra vill ha en "puss- och kramfest" den tredje fråga åtminstone hur det var med mig först :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Man kunde även välja bästa egenskap - min plånbok

[bigsmile]

framtidstron är död:

den ena frågar "har du något på G imorgon?", den andra vill ha en "puss- och kramfest" den tredje fråga åtminstone hur det var med mig först :S

frågan är vad som är bäst, artighetsfraser eller inte.

jag kan inte riktigt bestämma mig om den här sidan är fantastisk eller 100% tragisk, antagligen både och.


   
SvaraCitera

internet:

jag kan inte riktigt bestämma mig om den här sidan är fantastisk eller 100% tragisk, antagligen både och.

både och skulle jag påstå. Den känns härligt rakt-på-sak men att förmedla kontakter till, antagligen huvudsakligen män, som tröttnat på frugan känns ganska trist alltså.

Jag är sjukt populär alltså, fullt ös med massa ragg här!! får typ 10 meddelanden i minuten :S De är på mig som gamar! Måste vara ovanligt att hitta en så kallad användarnamn borttaget 19 år för de hungriga bestarna!


   
SvaraCitera
Åtta

Tycker att hela idén är rätt festlig. Liksom, varför inte? Människor lär ju vara otrogna i vilket fall som helst (och en del lär ju ha öppna förhållanden eller dylikt), så varför inte göra det hela lite mer behändigt? Sedan att det troligtvis lär vara en korvfest av episka proportioner är kanske lite sorgligt. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Måste vara ovanligt att hitta en så kallad användarnamn borttaget 19 år för de hungriga bestarna!

vad är snittåldern?

Åtta:

Sedan att det troligtvis lär vara en korvfest av episka proportioner är kanske lite sorgligt.

precis min tanke.


   
SvaraCitera
smisk

Hahaha.... efter typ 5 minuter hade jag 11 besökare, 4 flirtar och 4 snuskiga pm...

SKITKUL


   
SvaraCitera

internet:

vad är snittåldern?

Av de som kontaktar mig så ungefär 35. De flesta är 30-nånting. Sen kanske man kan räkna med att ett par år åtminstone försvunnit från den ålder de satt på sin profil.

Har 16 olästa meddelanden nu! Jävlar vad fort det går.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

smisk:

Hahaha.... efter typ 5 minuter hade jag 11 besökare, 4 flirtar och 4 snuskiga pm...

wööh, jag vinner! Valde du ett lika effektivt nick som jag? Jag heter användarnamn borttaget 😀


   
SvaraCitera

oj måste börja trolla genast förutsatt att det är gratis.


   
SvaraCitera