Aviseringar
Rensa alla

vid vilken längd börjar man räknas som kort, som kille?


Ämnesstartare

var går gränsen? jag är bara 175 cm lång och brukar tyvärr ha oturen att bli intresserad av långa tjejer. problemet är att dom inte vill ha mig. det verkar som att dom allra flesta vill att killen ska vara minst 5 cm längre än dom. det räcker inte att vara jämnlång med tjejen och att killen är kortare finns liksom inte ens på kartan. att tjejer vill känna sig små och omhändertagna i sin killes närhet är ju ett allmänt känt faktum.

jag är snygg, rolig, smart osv men det faller ALLTID på min längd. tro mig, tjejer har sagt att dom gillar mig, men att dom föredrar längre killar. en var till och med så fräck att hon kallade mig dvärg, fast hon gillade mig nog inte särskilt mycket. [sad]

det finns liksom inget jag kan göra åt min längd. ska jag behöva nöja mig med korta tjejer, trots att jag föredrar långa, eller finns det tjejer där ute som inte bryr sig om längden på sin partner?

fan, jag vet ju själv att vore jag tjej så hade jag inte nöjt mig med någon som var jämnlång med eller kortare än mig, då det finns så många andra, längre killar att välja på, men alla kanske inte tänker likadant.. [tard]


   
Citera
Ämnesetiketter
SLCD
 SLCD

stefan87:

annan längd/resultat (Du röstade på detta alternativ)

Det är nog ruskigt övermycket relativt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stefan87:

177 cm (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stefan87:

en var till och med så fräck att hon kallade mig dvärg, fast hon gillade mig nog inte särskilt mycket. [sad]

hahaha [bigsmile][bigsmile]

stefan87:

eller finns det tjejer där ute som inte bryr sig om längden på sin partner?

har hänt att jag har sett par på stan där killen är lika lång eller möjligtvis lite kortare, så ja det finns nog sånna tjejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stefan87:

det finns liksom inget jag kan göra åt min längd. ska jag behöva nöja mig med korta tjejer, trots att jag föredrar långa, eller finns det tjejer där ute som inte bryr sig om längden på sin partner?

Men lol, du bryr dig ju själv om deras längd, då kan du ju inte förvänta dig att de inte ska det, eller jo det kan du ju förstås, men håll käften då i så fall [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stefan87:

annan längd/resultat

Annars 180 [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stefan87:

179 cm (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De finns, men de har oftast mer insida än utsida. Om du ska hitta en attraktiv lång tjej som vill ha dig bör du ligga i ...


   
SvaraCitera

stefan87:

minst 5 cm längre

Vissa bryr sig. Men många gör det inte. Otur i ditt fall tror jag.

Btw så har jag en kompis vars kille är 20cm kortare än henne. Hon är aplång [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stefan87:

179 cm (Du röstade på detta alternativ)

Enligt pliktverket är 181cm genomsnittslängd för mönstrande män 2008. Jag skulle säga att alla under 181 kan anses vara korta då de är kortare än genomsnittet.


   
SvaraCitera

stefan87:

179 cm (Du röstade på detta alternativ)

Då är man skit kort som kille[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stefan87:

177 cm (Du röstade på detta alternativ)

jag måste svara 178 cm men du behöver inte vara ledsen pga det jag menar bara lite korta lts så man kan reta dig och tänka ibland aha kort person m,en det e ok att var lite kort inget fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stefan87:

172 cm (Du röstade på detta alternativ)

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stefan87:

171 cm (Du röstade på detta alternativ)

Men jag har träffat vuxna människor som ca 165 cm. De är det inte så jävla kul för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Män alltså.[zzz]


   
SvaraCitera