Aviseringar
Rensa alla

VIDEO: Arg blatte pratar om Sveriges invandring


s1cce:
"En Arg Blatte"

Det är tydligen killens stage-name Mycket glad


   
SvaraCitera

blaserad:

Det är tydligen killens stage-name Mycket glad

hahaha jasså...


   
SvaraCitera

Knekten: Medan sådana här artiklar är väldigt vanliga:

sverige är ju rasistiskt, som du själv säger. Men folk tror att rasismen har en rätt och en fel sida, typ det är okej att hata vita och män osv, vad som nu är på modet.. Sverige är rasistiskt som fan för folk är korkade som fan.

Knekten: Sådana här artiklar är ju väldigt ovanliga i svenska media trots allt:

ja för de är RASISTISKA! FörvånadFörvånad de passar inte etablissemangets åsikt, locket på!


   
SvaraCitera

Någon är missnöjd med något och lägger upp en klagovideo. SHIT VILKEN ALDRIG TIDIGARE SKÅDAD NYHET, STOPPA PRESSARNA!!!!

Utan att ens ha kollat runt kan jag svära på att det finns gott om sådana här videor (som alltså handlar om just detta). Varför skulle denna vara värd min tid när ingen av dom andra är det?

Hjärta


   
SvaraCitera

blaserad:

Det är tydligen killens stage-name Mycket glad

Haha, han jobbar på sitt varumärke helt enkelt. Facebookgrupper, youtube-videos och stage-namn.


   
SvaraCitera

Storchen84: STOPPA PRESSARNA!!!!

borde man inte starta pressarna när en stor nyhet kommer? Rodnar


   
SvaraCitera

Tickstart: sverige är ju rasistiskt,

Upplever Sverige som ett väldigt icke-rasistiskt land. 


   
SvaraCitera

Knekten: Upplever Sverige som ett väldigt icke-rasistiskt land.

inte på det sättet boyzone eller vad hon hette vill mena nej


   
SvaraCitera

Tickstart: borde man inte starta pressarna när en stor nyhet kommer?

Också frågat mig ibland varför det heter stoppa pressarna... jag har för lite bry för att orka kolla upp det, men mitt sunda förnuft säger att man stoppar pressarna för att hindra det som redan håller på att tryckas från att tryckas, så att man kan flika in med vad det nu är för nån extraordinär nyhet, som i det här fallet en sorts video där man klagar och kritiserar något, som aldrig laddats upp förr...

Hjärta


   
SvaraCitera

orka kolla på en random snubbe som babblar i 30 min...


   
SvaraCitera

Tjohej: Jag har själv rasiststämpel på um

vem har kallat dig rasist?


   
SvaraCitera

Z0dd: orka kolla på en random snubbe som babblar i 30 min...

Folk orkar ju titta på Magnus Betnérs tröttsamma gnäll i 1 timme och 30 minuter under hans shower.


   
SvaraCitera

Z0dd:
orka kolla på en random snubbe som babblar i 30 min...

han säger att han inte är rasist eller ens gillar rasism men sedan använder rasistiska ord.


   
SvaraCitera

Greken:
Folk orkar ju titta på Magnus Betnérs tröttsamma gnäll i 1 timme och 30 minuter under hans shower.

implied-facepalm-300x195.jpg


   
SvaraCitera

Greken: Folk orkar ju titta på Magnus Betnérs tröttsamma gnäll i 1 timme och 30 minuter under hans shower.

Hur kan du ens jämföra nån random snubbe med en välkänd komiker?Skeptisk

Hjärta


   
SvaraCitera