Aviseringar
Rensa alla

Video bloggen är tillbaka! - Fråga frågor/ ge utmaningar!


Ämnesstartare

Fråga vad ni vill och ge vilka utmaningar ni vill där nere så kanske jag gör dem, spelar in och postar för alla att se! : )

De flesta utav er minns ju inte att jag hade en videoblogg för er för 4 år sedan, och jag var SUPERNERVÖS och visste inte vad jag skulle säga men insåg att det är för att jag är ovan...

Så jag postar upp videon här och lovar att den kommer bli bättre med tiden! ^_^

Hälsningar Violine.


   
Citera

Stå på huvudet och drick vodka genom näsan medan du håller en bit plast, bara för att jag är så JÄVLA PÅHITTIG OCH GLAD ALLTID!


   
SvaraCitera

Violine:

Hälsningar Violine

[love][love][love]

Min utmaning kommer att involvera att ha med mig i ett avsnitt... någon gång! Måste återkomma med vad det ska handla om dock, jag är ju inte lika bekväm framför kameran som du är (om det inte handlar om porr, och det kommer det inte göra...!).

Hmm, nu lät det nog som att jag är bekväm med att spela in porr... men det är inte riktigt sant. Sanningen är nog mer att jag hellre gör något än pratar! [blush]

Kanske någon galen utmaning som att... äta wasabi och sitta och se lidande ut tillsammans! Bara som ett exempel!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Kanske någon galen utmaning som att... äta wasabi och sitta och se lidande ut tillsammans! Bara som ett exempel!

Jag är på, jag är SÅ på! 🙂

Tobbish:

Hmm, nu lät det nog som att jag är bekväm med att spela in porr... men det är inte riktigt sant. Sanningen är nog mer att jag hellre gör något än pratar!

Attans, nu blev jag besviken!


   
SvaraCitera

Violine:

Jag är på, jag är SÅ på! 🙂

Underbart! Ser fram emot det! [love]

Violine:

Attans, nu blev jag besviken!

Det är ju delvis sant med, så inte helt osant! [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Underbart! Ser fram emot det!

Nu hänger allt på att få liv i skitvideobloggen också. 🙂


   
SvaraCitera

Yeeey videoblogg! [smile]


   
SvaraCitera

Violine:

Nu hänger allt på att få liv i skitvideobloggen också. 🙂

Det kommer du fixa galant! Det blir garanterat ingen SKITvideoblogg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Det blir garanterat ingen SKITvideoblogg!

Bäst! 🙂


   
SvaraCitera

Tobbish:

Det kommer du fixa galant! Det blir garanterat ingen SKITvideoblogg!

Violine:

Bäst! 🙂

Image


   
SvaraCitera
mynona

Gör som Paseo och säg helt enkelt vad du har fått för intryck om folk här (de du känner väl kan du förstås hoppa över om du har för mycket att säga om dem) - ungefär som "Vad tycker jag om dig"-trådarna som var en trend för ett tag sedan, fast i videformat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Gör som Paseo och säg helt enkelt vad du har fått för intryck om folk här (de du känner väl kan du förstås hoppa över om du har för mycket att säga om dem) - ungefär som "Vad tycker jag om dig"-trådarna som var en trend för ett tag sedan, fast i videformat

Mycket bra förslag faktiskt! 🙂


   
SvaraCitera
mynona

Violine:

Mycket bra förslag faktiskt! 🙂

[y][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Well, vloggen är ju först och främst för umarna så den sa anpassas efter er! : )


   
SvaraCitera