Aviseringar
Rensa alla

vikt..


Ämnesstartare

Jag är 180 cm lång och väger ca 64 kg. Borde jag väga mer, eller hur mycket ska jag väga ? För jag ser väldigt smal ut och folk säger att jag är smal. Har för övrigt väldigt svårt att gå upp i vikt. Så skulle gärna vilja ha tips om hur man går upp i vikt.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Aiton:

Jag är 180 cm lång och väger ca 64 kg. Borde jag väga mer, eller hur mycket ska jag väga ?

Ja du borde väga mer.

Aiton:

För jag ser väldigt smal ut och folk säger att jag är smal. Har för övrigt väldigt svårt att gå upp i vikt. Så skulle gärna vilja ha tips om hur man går upp i vikt.

Ät mycket mat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sök tråd så går du nog upp i vikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ät smör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte så farligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk på mig jag är inte färdigväxt och e 178cm ( typ 180 ^^) och väger ~~80 KG!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för mycket väger jag
[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad korta ni är [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fattar inte, du har ett normalt bmi, (lite underkant men wtf) Så länge du är nöjd med dig själv spelar det väl inte så stor roll då? Bara du inte går ner ngt är det ju lugna bullar ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majsoo:

Jag fattar inte, du har ett normalt bmi, (lite underkant men wtf) Så länge du är nöjd med dig själv spelar det väl inte så stor roll då? Bara du inte går ner ngt är det ju lugna bullar ^^

okej ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TjackLuder:

vad korta ni är

vad har det med saken att göra ? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja styrketräna så får blir du lite grövre i kroppsformen + att du får en snygg och vältränad kropp! 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du skulle nog behöva gå upp till minst 70 kg iaf, om man tänker på din längd. så du väger absolut inte för mkt, snarare för lite.


   
SvaraCitera

Köp gymkort i 6 månader och drick protein om du vill sen ät mat på bestämda tider och ät MYCKET.. sen voalla minst 10 kg garanterat..


   
SvaraCitera

89-116kg har jag gått upp sen jag började gymma... Ät och träna så får du resultat, finns inget som heter att man inte kan gå upp i vikt!


   
SvaraCitera