Forumet - Vikt..

Vikt..

1366 0 65

Spana också in:

jer2hak:
Vafan... Ska jag vara ett fetto på 70kg menar dom då eller..?
Nej. Jag tror vi har att göra med en person som själv är överviktig och vill lägga över detta på andra. 

Du skulle ungefär behöva gå upp lite mer än 10 kilo för att klassas som normalviktig. Helst några kilon till.

Vill du ha tips på att gå upp i vikt är det bara att höra av dig.

Knekten:
Haha, du menar att man ska väga 70 kilo och samtidigt bara var 165? Nejdu, då ser och är man garanterat tjock.
Att vara en kille på 165 cm och 15 år och bara väga 50 kilo är mycket knepigt då läkarna säger att man skall väga cirka 65 kg med den längden.

För en tös på 15 år och 165 cm så är ca 50 kg okej

Xuzkie:
Att vara en kille på 165 cm och 15 år och bara väga 50 kilo är mycket knepigt då läkarna säger att man skall väga cirka 65 kg med den längden.

För en tös på 15 år och 165 cm så är ca 50 kg okej
Nej. Väger man 65 är man nästan överviktig. Bara för att du själv har problem med vikten betyder inte det att alla andra också ska ha det. 70 kilo för en som är 165 är vansinne. 

Knekten:
Nej. Väger man 65 är man nästan överviktig. Bara för att du själv har problem med vikten betyder inte det att alla andra också ska ha det. 70 kilo för en som är 165 är vansinne. 

Man:
BMI = Kroppsvikt /( Längden * Längden) = kg/m*m

Underviktig  Idealvikt  Övervikt  Fetma
     < 19
            19-25        26-30        > 30

Längd i centimeter 165
Kroppsvikt i kg 40
BMI 14.7

Längd i centimeter 165
Kroppsvikt i kg 50
BMI 18.4 

Längd i centimeter 165 
Kroppsvikt i kg 65 
BMI  23.9

P.S Är inte överviktig. Glad

Knekten:
Nej. Jag tror vi har att göra med en person som själv är överviktig och vill lägga över detta på andra. 

Du skulle ungefär behöva gå upp lite mer än 10 kilo för att klassas som normalviktig. Helst några kilon till.

Vill du ha tips på att gå upp i vikt är det bara att höra av dig.
HAHA! Fram med alla tips du har då! För jag kan typ inte gå upp i vikt hur mycket jag än äter! Sen är min magsäck typ "Krympt" 

jer2hak:
HAHA! Fram med alla tips du har då! För jag kan typ inte gå upp i vikt hur mycket jag än äter! Sen är min magsäck typ "Krympt" 
6 tips från en person som senaste åren gått upp 10 kilo, från undervikt till normalvikt:

1. Ät mat med lite kalorier, fast väldigt mycket av maten, detta gör att magsäcken töjs ut och du kan äta mer i framtiden.

2. Drick alltid ett glas mjölk eller juice efter du ätit, extra kalorier, undvik vatten

3. Käka sent på kvällen, precis innan du går och lägger dig.

4. Alltid vispgrädde i maten, alltid röd mjölk

5. Vaknar du på natten? Upp och drick röd mjölk.

6. Röd mjölk

Knekten:
6 tips från en person som senaste åren gått upp 10 kilo, från undervikt till normalvikt:

1. Ät mat med lite kalorier, fast väldigt mycket av maten, detta gör att magsäcken töjs ut och du kan äta mer i framtiden.

2. Drick alltid ett glas mjölk eller juice efter du ätit, extra kalorier, undvik vatten

3. Käka sent på kvällen, precis innan du går och lägger dig.

4. Alltid vispgrädde i maten, alltid röd mjölk

5. Vaknar du på natten? Upp och drick röd mjölk.

6. Röd mjölk

Funkar inte... HAr gjort detta i nått år ungefär... Inte hänt ett SMACK"!