Aviseringar
Rensa alla

Vikt..


Ämnesstartare

Wazzuuuup.. ? 
Öh,  är 15 om ett halvår, är ca 165cm lång o väger 40.. Hur mkt undervikt ee de då?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Det må vara cirkus se sådär 20-30 kilo för lite för välmående gränsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie: Det må vara cirkus se sådär 20-30 kilo för lite för välmående gränsen

lr 10.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl:

lr 10. 

En kille 15 år 165 cm bör väga cirka 65-70 kilo enligt skolsköterskor och läkare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie: En kille 15 år 165 cm bör väga cirka 65-70 kilo enligt skolsköterskor och läkare.

ah visste ej att den var en påg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:

En kille 15 år 165 cm bör väga cirka 65-70 kilo enligt skolsköterskor och läkare.

Vafan... Ska jag vara ett fetto på 70kg menar dom då eller..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jer2hak:

Vafan... Ska jag vara ett fetto på 70kg menar dom då eller..?

Vafan... Nejrå 70 kg är knappast fetma.. Testa att väga lite mer åt gången hela tiden så märker du att allt blir mycket smidigt och bra. Man orkar mycket mera, tänker mycket smidigare, och ser mycket hyggligare ut. Testa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag bjussar på en McFeast åt herrn, det gör dig gott, lite grann! Skål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Det må vara cirkus se sådär 20-30 kilo för lite för välmående gränsen

Haha, du menar att man ska väga 70 kilo och samtidigt bara var 165? Nejdu, då ser och är man garanterat tjock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jer2hak:

Vafan... Ska jag vara ett fetto på 70kg menar dom då eller..?

Nej. Jag tror vi har att göra med en person som själv är överviktig och vill lägga över detta på andra. 

Du skulle ungefär behöva gå upp lite mer än 10 kilo för att klassas som normalviktig. Helst några kilon till.

Vill du ha tips på att gå upp i vikt är det bara att höra av dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten:

Haha, du menar att man ska väga 70 kilo och samtidigt bara var 165? Nejdu, då ser och är man garanterat tjock.

Att vara en kille på 165 cm och 15 år och bara väga 50 kilo är mycket knepigt då läkarna säger att man skall väga cirka 65 kg med den längden.

För en tös på 15 år och 165 cm så är ca 50 kg okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:

Att vara en kille på 165 cm och 15 år och bara väga 50 kilo är mycket knepigt då läkarna säger att man skall väga cirka 65 kg med den längden.

För en tös på 15 år och 165 cm så är ca 50 kg okej

Nej. Väger man 65 är man nästan överviktig. Bara för att du själv har problem med vikten betyder inte det att alla andra också ska ha det. 70 kilo för en som är 165 är vansinne. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten:

Nej. Väger man 65 är man nästan överviktig. Bara för att du själv har problem med vikten betyder inte det att alla andra också ska ha det. 70 kilo för en som är 165 är vansinne. 

Man:
BMI = Kroppsvikt /( Längden * Längden) = kg/m*m

Underviktig  Idealvikt  Övervikt  Fetma
     < 19
            19-25        26-30        > 30

Längd i centimeter 165
Kroppsvikt i kg 40
BMI 14.7

Längd i centimeter 165
Kroppsvikt i kg 50
BMI 18.4 

Längd i centimeter 165 
Kroppsvikt i kg 65 
BMI  23.9

P.S Är inte överviktig. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten:

Haha, du menar att man ska väga 70 kilo och samtidigt bara var 165? Nejdu, då ser och är man garanterat tjock.

Kallar du mig tjock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten:

Nej. Jag tror vi har att göra med en person som själv är överviktig och vill lägga över detta på andra. 

Du skulle ungefär behöva gå upp lite mer än 10 kilo för att klassas som normalviktig. Helst några kilon till.

Vill du ha tips på att gå upp i vikt är det bara att höra av dig.

HAHA! Fram med alla tips du har då! För jag kan typ inte gå upp i vikt hur mycket jag än äter! Sen är min magsäck typ "Krympt" 


   
SvaraCitera