Aviseringar
Rensa alla

Vikt..


Ämnesstartare

tkr du ska ta upp det med någon expert ist typ hos ungdomsmottagningen och dylikt pga de du fått tips av i tråden är korkade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

Kallar du mig tjock

Är du kvinna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
tkr du ska ta upp det med någon expert ist typ hos ungdomsmottagningen och dylikt pga de du fått tips av i tråden är korkade

Sålänge jag slipper ta av mej tröjan för dom så ee de okej! xD

I skolan har vi bara massa kärringar till "Skolsystrar" som typ kladdar på alla......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jer2hak:

HAHA! Fram med alla tips du har då! För jag kan typ inte gå upp i vikt hur mycket jag än äter! Sen är min magsäck typ "Krympt" 

6 tips från en person som senaste åren gått upp 10 kilo, från undervikt till normalvikt:

1. Ät mat med lite kalorier, fast väldigt mycket av maten, detta gör att magsäcken töjs ut och du kan äta mer i framtiden.

2. Drick alltid ett glas mjölk eller juice efter du ätit, extra kalorier, undvik vatten

3. Käka sent på kvällen, precis innan du går och lägger dig.

4. Alltid vispgrädde i maten, alltid röd mjölk

5. Vaknar du på natten? Upp och drick röd mjölk.

6. Röd mjölk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jer2hak:

Sålänge jag slipper ta av mej tröjan för dom så ee de okej! xD

I skolan har vi bara massa kärringar till "Skolsystrar" som typ kladdar på alla......

Ja fyfan, passa dig för pedosjuksköterskorna!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten:

6 tips från en person som senaste åren gått upp 10 kilo, från undervikt till normalvikt:

1. Ät mat med lite kalorier, fast väldigt mycket av maten, detta gör att magsäcken töjs ut och du kan äta mer i framtiden.

2. Drick alltid ett glas mjölk eller juice efter du ätit, extra kalorier, undvik vatten

3. Käka sent på kvällen, precis innan du går och lägger dig.

4. Alltid vispgrädde i maten, alltid röd mjölk

5. Vaknar du på natten? Upp och drick röd mjölk.

6. Röd mjölk

Funkar inte... HAr gjort detta i nått år ungefär... Inte hänt ett SMACK"!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ät och må bra och var glad över att du inte e överviktigggggggg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten:

Ja fyfan, passa dig för pedosjuksköterskorna!!!

HAHAHAHA! Dom säger typ " A, så kan du ta av dig byxorna också" Jag: "Men det var ju fingret jag hade ont i?"  HHAHAH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
ät och må bra och var glad över att du inte e överviktigggggggg

Sant.. Men jävligt jobbigt att vara smal i den skolan jag går i just nu... typ 500 pers som klagar på min vikt varje dag.. KUUUL!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jer2hak: typ 500 pers som klagar på min vikt

ässssch, bry dig inte om dem.

d är antingen överviktiga själva eller bara avundsjukaaaaa

sålänge du äter bra och ej lider utav anorexia lr andra sjukdomar är livet en dans på rosor förey!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

ässssch, bry dig inte om dem.

d är antingen överviktiga själva eller bara avundsjukaaaaa

sålänge du äter bra och ej lider utav anorexia lr andra sjukdomar är livet en dans på rosor förey

Enligt ett test ee jag på gränsen till anorexia :')
Sen ska man ju inte gå på allt med dom där jävla testerna...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jer2hak:

Enligt ett test ee jag på gränsen till anorexia :')
Sen ska man ju inte gå på allt med dom där jävla testerna...

Äter du bra då??? anorexia är ju ett tillstånd när man tkr man är fet och vill bli smalare fast man redan är smal typppp, tkr du att du är fet? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Äter du bra då??? anorexia är ju ett tillstånd när man tkr man är fet och vill bli smalare fast man redan är smal typppp, tkr du att du är fet? 

Har kanske några ät-störningar.. Men tycker inte att jag ee fet.. men eftersom jag alltid varit smal, så känner jag mig normalviktig och att alla andra ee feta 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jer2hak:

Har kanske några ät-störningar.. Men tycker inte att jag ee fet.. men eftersom jag alltid varit smal, så känner jag mig normalviktig och att alla andra ee feta 🙂

ahaaaa

om vi säger såhär dårå, så länge du mår bra själv!!!!!! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
tkr du ska ta upp det med någon expert ist typ hos ungdomsmottagningen och dylikt pga de du fått tips av i tråden är korkade

Kunde skriva något vettigare men han undrade endast om siffrorna tydde på hur mycket undervikt :/

Men håller med Attityd. jer2hak skriv/tala/besök en expert om du vill ha hjälp med måendet.


   
SvaraCitera