Forumet - Vikt

Vikt

819 0 24

Spana också in:

Den i regel hälsosammaste viktklassen för din längd är 53-71 Kilo. Mår din kropp bra och du äter som du ska är det inget problem, även om din kropp inte skulle må dåligt av att gå upp några kilon. Men som sagt, är du frisk och fri från psykisk ohälsa är det inte något fel. Väger själv nästan 8 kg mindre än jag borde och jag är frisk. Mycket beror på generna.

rotorblad: Den i regel hälsosammaste viktklassen för din längd är 53-71 Kilo. Mår din kropp bra och du äter som du ska är det inget problem, även om din kropp inte skulle må dåligt av att gå upp några kilon. Men som sagt, är du frisk och fri från psykisk ohälsa är det inte något fel. Väger själv nästan 8 kg mindre än jag borde och jag är frisk. Mycket beror på generna.
Tumme upp

rotorblad: Den i regel hälsosammaste viktklassen för din längd är 53-71 Kilo. Mår din kropp bra och du äter som du ska är det inget problem, även om din kropp inte skulle må dåligt av att gå upp några kilon. Men som sagt, är du frisk och fri från psykisk ohälsa är det inte något fel. Väger själv nästan 8 kg mindre än jag borde och jag är frisk. Mycket beror på generna.
Hur mycket ska man väga ca om man är 158 cm lång?