Forumet - Vikt och längd

Vikt och längd

773 0 27

Spana också in:

Isabbelle__:

Jag är ganska så säker på att de har fel eftersom att jag mår bra. Och vad spelar det då för roll hur mycket jag väger? Och det är inte precis så att jag försöker svälta mig eller så.

Du kanske mår bra nu, men i längden? Hur bra mår du då, tror du? Och så där säger väl i princip alla tjejer med något slags viktproblem [tired]
Ending Jon:

Du kanske mår bra nu, men i längden? Hur bra mår du då, tror du? Och så där säger väl i princip alla tjejer med något slags viktproblem [tired]

Jag tror nog att jag kommer må bra i längden också :) jag äter ganska bra, förutom att jag inte alltid äter lunch + mellanmål. Och inga grönsaker. Men jag äter alltid frukost/kvällsmat osv.
Fast jag blev lite oroad när de tog upp ätstörningar med mig. Eftersom att jag verkligen mår jättebra.
Isabbelle__:

Jag tror nog att jag kommer må bra i längden också :) jag äter ganska bra, förutom att jag inte alltid äter lunch + mellanmål. Och inga grönsaker. Men jag äter alltid frukost/kvällsmat osv.

Okej, min läkare säger att lunchen är dagens viktigaste mål, visserligen finns det andra som säger frukosten, eller nåt annat mål och min läkare är knappast någon auktoritet, i alla fall i jämförelse med andra läkare. Äter du ingen middag? [tard]

Isabbelle__:

Fast jag blev lite oroad när de tog upp ätstörningar med mig. Eftersom att jag verkligen mår jättebra.

Jaha, okej. Men det är viktigt att vara uppmärksam på vad folk runt omkring en säger, man vet inte alltid bäst själv, tråkigt men sant [cool]