Aviseringar
Rensa alla

Viktig fråga


mens
 mens
Ämnesstartare

Detta är en extremt viktig fråga vi nu måste avgöra (ja jag har som ni förstår börjat kolla på vikings, sen på bollen som alltid)

pjxzhdd


   
Citera
Ämnesetiketter
time
 time

Ragnar pga han har vänligare ögon. Åtminstone på bilden. Björn ser lite ut som en Paradise Hotel-douche.


   
SvaraCitera

mens: Ragnar (till vänster)

den andra snubben ser juh ut som en bortskämd snorunge och fått allt av hans farsas pengar, sen är det säkert tvärt om i serien, men viking serien är helt jävla värdelös, innehåller konversationer längre än 10 sekunder


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

time:
Ragnar pga han har vänligare ögon. Åtminstone på bilden. Björn ser lite ut som en Paradise Hotel-douche.

Var tvungen att bildgoogla Fimmel för att se om han hade färgade linser i serien. Helt otroliga ögon.  Det förklaras väl ej i serien men har för mig att det står i böckerna att de representerar kraften han får av Oden lr ngt.


   
SvaraCitera

Björn lätt 🙂 


   
SvaraCitera

mens: Ragnar (till vänster)

Ragnar verkar vara hygglo


   
SvaraCitera

Våldtar de massa i den serien?


   
SvaraCitera

Definitivt jag


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

S3ON:
Våldtar de massa i den serien?

inte just dessa två men ah det förekommer. blir inga påföljder om kvinnan är slav/om inte någon som ogillar sånt inte är i närheten.


   
SvaraCitera

mens:

inte just dessa två men ah det förekommer. blir inga påföljder om kvinnan är slav/om inte någon som ogillar sånt inte är i närheten.

uhuhuh hur klarar du att titta på sånt :((


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

S3ON:

uhuhuh hur klarar du att titta på sånt :((

det är inte så grafiskt men det kanske blir sedan 🙁


   
SvaraCitera
Exner

mens: Ragnar (till vänster)


   
SvaraCitera
Exner

mens:

det är inte så grafiskt men det kanske blir sedan 🙁

Det blir ganska blodigt och slaskigt.


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

Exner:

Det blir ganska blodigt och slaskigt.

usch å fy


   
SvaraCitera