Aviseringar
Rensa alla

viktig info


Ämnesstartare

1157482_10200494338863171_901845417_n.jp


   
Citera
reben

vilka e dom andra


   
SvaraCitera

åh 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte men ska nog klicka på reklamen för o se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok de andra man inte ska äta är man ska köpa ett piller som består av kaffe o doktorerna e rädda för det pillret för man går ner i vikt snabbt


   
SvaraCitera

internet:
ok de andra man inte ska äta är man ska köpa ett piller som består av kaffe o doktorerna e rädda för det pillret för man går ner i vikt snabbt

behöver gå ner 50 kg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: behöver gå ner 50 kg

~ viktor :

Jag blir inte övertygad av sånt. Vill du gå ner i vikt? Börja träna, jogga och ät mindre för Guds skull!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte för din egen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

~ dominica3 :

Det fungerade på min mamma så att det bör fungerar på alla kvinnor, mamma gick ner 19kg och håller vikten fortfarande, utan dieter och andra meningslösa råd


   
SvaraCitera

internet:

~ viktor :
Jag blir inte övertygad av sånt. Vill du gå ner i vikt? Börja träna, jogga och ät mindre för Guds skull!!!

aha ska man göra det för gudfs skull.det var där som var felet som jag gör xD


   
SvaraCitera

image_436.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: aha ska man göra det för gudfs skull.det var där som var felet som jag gör xD

kristna lever ett hälsosammare liv i gemenskap 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

träning, tro och tradition


   
SvaraCitera

internet:
~ dominica3 :
Det fungerade på min mamma så att det bör fungerar på alla kvinnor, mamma gick ner 19kg och håller vikten fortfarande, utan dieter och andra meningslösa råd

hej dominica, tror du det fungerar för mig som behöver gå ner 50+ kg? eller är det bara för lite lättare kvinnor?


   
SvaraCitera

internet:
träning, tro och tradition

rösta sd 2004


   
SvaraCitera