Aviseringar
Rensa alla

Viktig tråd (bara för killar)


Ämnesstartare

ingatjejervälkommnaingatjejervälkommnaingatjejervälkommnaingatjejervälkommnaingatjejervälkommnaingatjejervälkommnaingatjejervälkommnaingatjejervälkommnaingatjejervälkommnaingatjejervälkommnaingatjejervälkommnaingatjejervälkommnaingatjejervälkommnaingatjejervälkommna

så.... ibland är ju snoppen kortare än vanligt och ibland är den längre (i slakt tillstånd) beroende på....faktorer? iaf så vill jag att alla snubbar här och nu kollar in sin kuk och sen svarar på om om den är ovanligt lång elr kort elr normal.. alltså i förhållande till hur den vanligtvis ser ut..

obs: jag kommer runka till svaren


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

onödigt elak: dåligt, han gömmer sig1 st

vet inte vad som har skrämt upp honom 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ovanligt lång (knappt visuellt existerande ändå i ngt tillstånd) pga. varmt som fan! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grovan:
Ovanligt lång (knappt visuellt existerande ändå i ngt tillstånd) pga. varmt som fan! 

fapfapfap


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öh ge'rej :((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pinigt ämne 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fnizz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänkte bara meddela er om att han har vågat sig fram nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ge honom en klapp på huvudet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad fan håller jag på med jag måste göra laborationer..... det är för varmt för att koncentrera sig Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte, ser ut som min snopp, brukar inte studera längden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi:
Jag vet inte, ser ut som min snopp, brukar inte studera längden

hm kanske beror på hur mkt det varierar, min kan vara så liten att det bär emot att duscha offentligt men andra dagar så skulle jag visa den för kungen med stolthet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ovanligt normal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra han sträcker på sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha kom att tänka på en rolig tråd på kolozzuem tror jag, eller kanske flashback.. som handlade om det var vanligt bland snubbar att "fluffa upp" kuken innan man gick in i den gemensamma duschen..

tråden sammanfattat: "Klart man fluffar Blink"


   
SvaraCitera