Aviseringar
Rensa alla

viktigt


Ämnesstartare

Gillar du din oboy stark eller svag eller mittimellan?
Jag föredrar svag. En touch av oboy bara.


   
Citera
Ämnesstartare

Kall oboy är godast svag. Medelsvag är smaskigast när den är varm. Varm är bättre än kall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar inte oboy så värst, dricker i stort sätt aldrig, men verkligen inte stark.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knak och brak:

Varm är bättre än kall.

Varm kan vara riktigt god, speciellt vintertid. Känner dock att kall oboy ger en mysig nostalgisk känsla och så får man itne lika ont i magen (konstigt nog).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallprat:

Känner dock att kall oboy ger en mysig nostalgisk känsla och så får man itne lika ont i magen (konstigt nog).

Jag kan inte dricka den kall utan att rikta all uppmärksamhet mot chokladklumparna som uppstår. Tidskrävande. [sad]


   
SvaraCitera

Gör choklad från grunden med kakao, socker och grädde. Oboy är mesigt. Jag tycker den skall vara stark.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knak och brak:

utan att rikta all uppmärksamhet mot chokladklumparna som uppstår.

sant!

Hampie:

Oboy är mesigt

[surprised] oboy är guld!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

that's fucked up.


   
SvaraCitera

Vanlig oboy är på tok för söt, jag klarar inte av det. Kokar eget på kakao, socker och mjölk precis som Hampie (fast ja, han hade ju grädda istället dock). Lite halvstarkt, fast det varierar från gång till gång. Mums hur som helst.


   
SvaraCitera

dewster:

Vanlig oboy är på tok för söt, jag klarar inte av det. Kokar eget på kakao, socker och mjölk precis som Hampie (fast ja, han hade ju grädda istället dock). Lite halvstarkt, fast det varierar från gång till gång. Mums hur som helst.

Alltså, kladdar ihop socker, kakao och grädde till smet i koppen, och häller sedan på varm mjölk :3.


   
SvaraCitera

Hampie:

Alltså, kladdar ihop socker, kakao och grädde till smet i koppen, och häller sedan på varm mjölk :3.

Haha jaha, då förstår jag. Tyckte först det verkade underligt att bara dricka massa grädde.. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knak och brak:

Kall oboy är godast svag. Medelsvag är smaskigast när den är varm. Varm är bättre än kall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varm på vintern, stark


   
SvaraCitera

Lagom om jag orkar dricka det alls:O


   
SvaraCitera
Åtta

Klarar inte av oboy längre. Tycker att det är så brutalt sött. Möjligen så skulle jag kunna tänka mig att dricka varm oboy om jag var utomhus och det var kallt.


   
SvaraCitera