Aviseringar
Rensa alla

Viktor och Samir är så JÄVLA snygga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ämnesstartare

seriöst asså dom är dom sexigaste, snyggaste, snällaste, sötaste och absolut bästa killarna i hela världen! om ändå alla killar kunde se ut som dom. imorrn ska dom uppträda i bara kallingarna i mello HjärtaHjärta

samirviktor.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

ingen av dom Trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
ingen av dom Trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför ska de uppträda halvnakna? Och menar ni verkligen i SVTs melodifestival? Förvirrad


   
SvaraCitera

Niklas sätter kaffet i halsen och ba näe?? näe!! halvnakna människor i public servicetv för MINA skattepengar det var det värsta!!!!


   
SvaraCitera

just därför alla fjortisar röstar på dom men låten suger skit så dom kommer inte vinna den stora tävlingen... just saying


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså de är inte direkt de snyggaste... xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
Niklas sätter kaffet i halsen och ba näe?? näe!! halvnakna människor i public servicetv för MINA skattepengar det var det värsta!!!!

Fjant på tv är ok, men det skall inte betalas med skatt. Svt kan agera nödkanal i krig, det räcker.


   
SvaraCitera

hade äldre människor bara röstat så hade den låten inte vart kvar tror ja


   
SvaraCitera

aristoteles:

Fjant på tv är ok, men det skall inte betalas med skatt. Svt kan agera nödkanal i krig, det räcker.

mjo de går väl över gränsen lite ibland med vad skattepengarna ska användas till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Fjant på tv är ok, men det skall inte betalas med skatt. Svt kan agera nödkanal i krig, det räcker.

SVT finansieras genom TV-licens? 


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:

SVT finansieras genom TV-licens? 

ja de är ju en del av public service 


   
SvaraCitera

eller nu tänkte jag fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är licenspengar ju. Och detta är licensbetalarnas straff för att de fortsätter betala.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu är ju Melodifestivalen och European Song Contest är musiktävling och inte en modelltävling så tycker du/ni bara att de är snygga men sjunger mediokert så rösta på någon annan. Övriga Europa kommer förhoppningsvis ENBART att rösta på sång- och musikinsatsen!!!


   
SvaraCitera