Aviseringar
Rensa alla

Viktor och Samir är så JÄVLA snygga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:

SVT finansieras genom TV-licens? 

Det är sant, sorry skulle inte kallat det skatt.

Låt oss kalla det orimligt svindyr licens som de vill att alla i landet skall betala vare sig de använder tjänsten eller ej.

Det låter ju precis som skatt, skillnaden är att den är lite enklare att komma undan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Det är sant, sorry skulle inte kallat det skatt.

Låt oss kalla det orimligt svindyr licens som de vill att alla i landet skall betala vare sig de använder tjänsten eller ej.

Det låter ju precis som skatt, skillnaden är att den är lite enklare att komma undan.

Tycker det borde vara inlagt i skatten om det ska finnas, nu när det är som det är borde det vara frivilligt...


   
SvaraCitera

10obkw.jpg


   
SvaraCitera

adaq: Ingen av dom
 TröttTröttTröttTrött


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
Alltså de är inte direkt de snyggaste,

men måste jag välja blir det Samir.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bada naken: Samir


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:

Tycker det borde vara inlagt i skatten om det ska finnas, nu när det är som det är borde det vara frivilligt...

Jag håller med, antingen ska det vara frivilligt och då får de producera vad fan de nu känner för. Alternativt så läggs det på skatten och då får de slopa alla djävla dumheter.

Problemet är att svt såklart inte vill bli skattefinansierade för då kommer de få helt andra krav på sig att inte bete sig som idioter samt att halva kiruna blir arbetslösa(av de som faktiskt har jobb då).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: Problemet är att svt såklart inte vill bli skattefinansierade för då kommer de få helt andra krav på sig att inte bete sig som idioter samt att halva kiruna blir arbetslösa(av de som faktiskt har jobb då).

jlq9RF3.png

Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:

jlq9RF3.png

Icke!

Dåligt att du antar att jag menar på att många är arbetslösa där endast baserat på dina egna fördomar. Det är ganska naturligt att de som redan är arbetslösa inte kommer bli mer arbetslös om radiotjänst lades ner så därför förtydligade jag att då jag säger hälften så menar jag 50% av de som idag jobbar.Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Jag håller med, antingen ska det vara frivilligt och då får de producera vad fan de nu känner för. Alternativt så läggs det på skatten och då får de slopa alla djävla dumheter.

Problemet är att svt såklart inte vill bli skattefinansierade för då kommer de få helt andra krav på sig att inte bete sig som idioter samt att halva kiruna blir arbetslösa(av de som faktiskt har jobb då).

Tycker SVT är lite av en skämtkanal..


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:

Tycker SVT är lite av en skämtkanal..

Tycker Sveriges tv är lite av ett skämt.. Speciellt SVT då


   
SvaraCitera
Smilen

Skicka dom till mellanöstern. 


   
SvaraCitera

ni som klagar på svt, gillar ni reklamen på alla andra kanaler eller? man blir ju för fan störd i huvet av all reklam, tänk om mello skulle ha 5 minuter reklam mellan bidragen


   
SvaraCitera
Exner

Nice try, Victor och Samir.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deras plan B (A) är att ta av sig tröjorna. Eftersom de själva vet hur dåligt låten egentligen är Rullar ögonen


   
SvaraCitera