Aviseringar
Rensa alla

Viktuppgång


Ämnesstartare

Jag hade tänkt försöka gå upp 5 kilo i vikt nu under en månads period ungefär. Låter det realistiskt? Utifrån såsom jag uppfattat det så stannar man ofta kvar på den vikter man uppnår fast man återgår till gamla kostvanor så det kanske är värt det.

Någon som har koll på om det behövs märkbart mycket protein när man ska gå upp? Jag tänkte nämligen satsa på att få i mig en massa kolhydrater främst (ex: spaghetti,ris). Till sist så är min aptit pissig, några råd på hur man klarar sig igenom det utan aptit? Vill helst undvika att inta piller för aptiten.

Människor som lider av den mystiska åkomman att gå upp i vikt av att inta 500kcal per dag får gärna låta bli att svara då eran biologi är avvikande.


   
Citera
Ämnesetiketter

Alltså, bara fett?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Alltså, bara fett?

Alla celler är välkomna förutom cancer. Dock så cyklar jag en halvmil varje dag så jag vet inte riktigt om det kommer bli fett.


   
SvaraCitera

sylar:

Alla celler är välkomna förutom cancer. Dock så cyklar jag en halvmil varje dag så jag vet inte riktigt om det kommer bli fett.

Aha, men då är det la bara att äta goda och onyttiga saker så fort du inte är helt mätt? eller? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Aha, men då är det la bara att äta goda och onyttiga saker så fort du inte är helt mätt? eller? 🙁

Är inte så enkelt tyvärr. Sedan så är det ganska dyrt med onyttiga saker : /


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera