Aviseringar
Rensa alla

Vila i frid...


Ämnesstartare

...Stefan Liv [love]

62205_84738766.jpg


   
Citera

R.I.P


   
SvaraCitera

care


   
SvaraCitera

vem var det?


   
SvaraCitera

MissAnox:

vem var det?

en framgångsrik hockeymålvakt


   
SvaraCitera

Schism:

en framgångsrik hockeymålvakt

okej. *tyst minut*


   
SvaraCitera

Nice.. Denna bilden är jag med på nästan längst fram! [bigsmile]

Image


   
SvaraCitera

förstår inte tv nyheterna behandlar honom som någon form av gud [confused]
aja synd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

förstår inte tv nyheterna behandlar honom som någon form av gud [confused]
aja synd

nja... inte jag heller. men han har ifs varit en väldigt stor hockeymålvakt inom sverige, enligt mig en av de bästa! hejar på skellefte så haderlöf står då också med på listan.
ändå en stor förlust.


   
SvaraCitera

Liv var en mkt bra målvakt och en helskön snubbe. En stor hockeyprofil i Sverige. Vi tar våra liv för givet många gånger.. allt kan gå så fort ibland.. Jag ska sluta klaga på livet och försöka leva det istället. Alla tankar till hans fru och barn. Hoppas han har det bra vart han än befinner sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vattuman:

Liv var en mkt bra målvakt och en helskön snubbe. En stor hockeyprofil i Sverige. Vi tar våra liv för givet många gånger.. allt kan gå så fort ibland.. Jag ska sluta klaga på livet och försöka leva det istället. Alla tankar till hans fru och barn. Hoppas han har det bra vart han än befinner sig.

[love]


   
SvaraCitera

Har aldrig hört talas om honom. Tycker förövrigt att såna här trådar är ganska meningslösa, eftersom det dör någon varje minut, om inte mer.


   
SvaraCitera

Tragiskt och så oväntat[sad] Han har gjort så sjukt mycket för HV71[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amboshed: han var målvakt för ishockeylaget hv71, även svenska landslaget.
panda: riktigt synd 🙁 ja verkligen! har egentligen inte följt honom så mycket, men man har ju ändå förstått att han var väldigt begåvad. blir ganska tomt i laget nu känns det som [sad]


   
SvaraCitera

Amboshed:

Har aldrig hört talas om honom. Tycker förövrigt att såna här trådar är ganska meningslösa, eftersom det dör någon varje minut, om inte mer.

det e därför man har EN tyst minut för så många dör så man måste hinna sörja alla


   
SvaraCitera