Aviseringar
Rensa alla

VILKA ÄR BÄST?


Ämnesstartare

Vilka är bäst egentligen? [cute]


   
Citera
Ämnesstartare

mjölk:

MÄN (Du röstade på detta alternativ)

och inte för att vara sån men... finns det något konkret som kvinnor faktiskt är bättre på? Födas barn räknas inte[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

anders och måns

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

KVINNOR

Det har Woody Allen sagt, och han är min homie, tycker därför alltid likadant [cool]


   
SvaraCitera

mjölk:

KVINNOR (Du röstade på detta alternativ)

Ascoola.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

KVINNOR (Du röstade på detta alternativ)

Bättre utrustade. Den kvinliga kroppen är en mkt coolare konstruktion, såna prylar som vi har fritt hängande har de inbyggda o andra grejer de har har vi män inte ens motsvarigheter till, som kvinnobröst:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

KVINNOR


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

KVINNOR (Du röstade på detta alternativ)

[sad]


   
SvaraCitera

Budolicious:

finns det något konkret som kvinnor faktiskt är bättre på?

vara sexiga [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trexo0:

vara sexiga [cool]

Subjektiva saker räknas inte[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

KVINNOR (Du röstade på detta alternativ)

Orkar inte motivera. Vill dock säga att om Klorofyl röstar i den här tråden kan jag satsa allt jag äger på att han tar kvinnor.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Subjektiva saker räknas inte

vi äger mode industrin ;D fläst kvinnor inblandade ? 😛 modeller tidnongsredaktörer and so on 😛 flest intresserade (A) sen finns det ju en rad saker vi kan lika bra som killar om vi skulle fått chansen eller om samhället skulle format det till ett mer könsneutralt intresse:P tex är det fler tjejer som är bra på att dansa än killar:P men det är ju för att det är fler tjejer som håller på med den sporten ?...

killar kanske klarar vissa fysiska saker bättre än tjejer:P just pga styrka 😛 men annars är ju skilnade inte så stor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trexo0:

fläst kvinnor inblandade ?

Flest ja, men inte de bästa/största.

trexo0:

modeller tidnongsredaktörer and so on 😛 flest intresserade

Det ska jag inte uttala mig om, för det har jag ingen aning om. Men vet inte om man kan påstå att en modell är "bra"

trexo0:

tex är det fler tjejer som är bra på att dansa än killar:

flest är inte bäst.

trexo0:

sen finns det ju en rad saker vi kan lika bra som killar om vi skulle fått chansen eller om samhället skulle format det till ett mer könsneutralt intresse

Ja, absolut. Men det hör inte hit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

MÄN (Du röstade på detta alternativ)

Fina att sitta på.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Ja, absolut. Men det hör inte hit

gör det väl xD.... aja spelar ingen roll orkar faktiskt inte diskutera ämnet =) ..( i know skulle skrivit i en annan tråd )XD


   
SvaraCitera